3 nowości w statystykach Allegro || TOP wzrosty w kategoriach TradeWatch

W obszarze raportów i statystyk Allegro dzieję się dość dużo, więc warto poświęcić  temu wpis.

Statystyczny koniec

Jeśli nie korzystaliście z oficjalnych statystyk Allegro, to macie dosłownie kilka dni by to nadrobić. My w zespole przynajmniej raz w tygodniu korzystaliśmy z tego narzędzia, aby sprawdzić trendy i wyniki – szczególnie raport Top 100, który pokazywał zainteresowanie daną frazą w wyszukiwarce Allegro ( TradeWatch tego nie ma 🙁 )

oficjalne statystyki allegro

Raporty sprzedażowe i śledzenie cen Allegro

Gdy coś się kończy, coś się zaczyna. Jestem ciekaw nowej odsłony statystyk Allegro, ale do tego czasu podrzucam alternatywę dla TradeWatch. DataRadar to nowe narzędzie statystyczne wspierające śledzenie konkurencji na Allegro i wspierające sprzedawców.

Co oferuje DataRadar:

– śledzenie zmian na aukcjach
– bieżące monitorowanie ilości wyświetleń na aukcjach konkurencji lub w całych kategoriach
– wykrywanie nowych sprzedawców w wybranych kategoriach
– analizy i porównania cenowe
– w momencie wykrycia zmian powiadomienie mailowe i/lub sms
– przyjazny interfejs

Producenci oprogramowania udostępniają 14 dniowy okres próbny, z którego zamierzam skorzystać i na łamach bloga opisać różnice, funkcjonalności i interfejs.

Newsletter dla Sprzedawców
Twoja konkurencja już się zapisała 😉 i korzysta z cotygodniowych wskazówek sprzedażowych. Nowości, trendy, techniki zwiększające przychody - Zero SPAMu i Śmieci.

TOP wzrosty w kategoriach

Główny gracz na rynku nie próżnuje i udoskonala swoje oprogramowanie. Jeśli zauważyliście nowy raport to plus za spostrzegawczość. Dla tych, którzy mają zaległości informuje: nowość znajdziecie na samym końcu prawego Menu

raporty sprzedażowe allegro

Dzięki nowemu raportowi  sprawdzimy, które kategorie w danym okresie czasu rosną najszybciej. Porównując dwa okresy czasu możemy przeanalizować i zwiększyć/zmniejszyć inwestycje w danej kategorii ( Allegro Ads, wyróżnienia, promocje ).  Podpowiem Wam, że sklepy, które strategicznie podchodzą do biznesu mają w swojej ofercie produkty na każdą porę roku przykład: często sklepy rowerowe mają w asortymencie narty i snowboard, a sklepy w militariami w lato sprzedają towar związany z hobby ( wiatrówki, łuki itp ) a zimą przedmioty związane z ochroną/bezpieczeństwem( gazy, pistolety hukowe, czujniki czadu ). Wracając do nowości: już na sam początek możemy korzystać z kilkunastu zdefiniowanych okresów czasu, a dla tych którzy chcą rozgryźć konkurencję i segment sprzedaży polecam ręczne ustawienia.

 

ZaGłosuj !

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*