alleTips #6 Pomylone tytuły

A gdyby tak specjalnie pomylić tytuły ? Co może z tego wyniknąć ? Odpowiadam: same dobre rzeczy 🙂

Klienci szukający produktów, którzy są na początkowym etapie procesu zakupowego ( poszukiwanie informacji ) mają szczątkową informację o nazwie, właściwościach, funkcjach i cenie produktu. Dobry Sprzedawca wyjdzie naprzeciw takiemu Konsumentowi i przewidzi Jego zachowania. Google jest bardziej wyczulony na takie techniki i z góry zakłada, że użytkownik źle wpisał frazę kluczową wskazując w wyszukiwaniach na prawidłowe odpowiedzi.

Bótuy do biegania googleAllegro nie ma tak rozbudowanego silnika podpowiedzi co można wykorzystać celem zwiększenia sprzedaży. Poniżej kilka przykładów, jak dać się znaleźć zagubionemu Klientowi:

 

Jakie są Wasze doświadczenia z tytułami ?

Newsletter dla Sprzedawców
Twoja konkurencja już się zapisała 😉 i korzysta z cotygodniowych wskazówek sprzedażowych. Nowości, trendy, techniki zwiększające przychody - Zero SPAMu i Śmieci.

 

 

ZaGłosuj !

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*