Konferencja w Twoim mieście-KUP BILET

3 nowości w statystykach Allegro || TOP wzrosty w kategoriach TradeWatch

utworzone przez Konrad
2018-04-26

W obszarze raportów i statystyk Allegro dzieję się dość dużo, więc warto poświęcić  temu wpis.

[quads id=”1″]

Statystyczny koniec

Jeśli nie korzystaliście z oficjalnych statystyk Allegro, to macie dosłownie kilka dni by to nadrobić. My w zespole przynajmniej raz w tygodniu korzystaliśmy z tego narzędzia, aby sprawdzić trendy i wyniki – szczególnie raport Top 100, który pokazywał zainteresowanie daną frazą w wyszukiwarce Allegro ( TradeWatch tego nie ma 🙁 )

oficjalne statystyki allegro

Raporty sprzedażowe i śledzenie cen Allegro

Gdy coś się kończy, coś się zaczyna. Jestem ciekaw nowej odsłony statystyk Allegro, ale do tego czasu podrzucam alternatywę dla TradeWatch. DataRadar to nowe narzędzie statystyczne wspierające śledzenie konkurencji na Allegro i wspierające sprzedawców.

Co oferuje DataRadar:

– śledzenie zmian na aukcjach
– bieżące monitorowanie ilości wyświetleń na aukcjach konkurencji lub w całych kategoriach
– wykrywanie nowych sprzedawców w wybranych kategoriach
– analizy i porównania cenowe
– w momencie wykrycia zmian powiadomienie mailowe i/lub sms
– przyjazny interfejs

Producenci oprogramowania udostępniają 14 dniowy okres próbny, z którego zamierzam skorzystać i na łamach bloga opisać różnice, funkcjonalności i interfejs.

[wpforms id=”859″ title=”true” description=”true”]

TOP wzrosty w kategoriach

Główny gracz na rynku nie próżnuje i udoskonala swoje oprogramowanie. Jeśli zauważyliście nowy raport to plus za spostrzegawczość. Dla tych, którzy mają zaległości informuje: nowość znajdziecie na samym końcu prawego Menu

raporty sprzedażowe allegro

Dzięki nowemu raportowi  sprawdzimy, które kategorie w danym okresie czasu rosną najszybciej. Porównując dwa okresy czasu możemy przeanalizować i zwiększyć/zmniejszyć inwestycje w danej kategorii ( Allegro Ads, wyróżnienia, promocje ).  Podpowiem Wam, że sklepy, które strategicznie podchodzą do biznesu mają w swojej ofercie produkty na każdą porę roku przykład: często sklepy rowerowe mają w asortymencie narty i snowboard, a sklepy w militariami w lato sprzedają towar związany z hobby ( wiatrówki, łuki itp ) a zimą przedmioty związane z ochroną/bezpieczeństwem( gazy, pistolety hukowe, czujniki czadu ). Wracając do nowości: już na sam początek możemy korzystać z kilkunastu zdefiniowanych okresów czasu, a dla tych którzy chcą rozgryźć konkurencję i segment sprzedaży polecam ręczne ustawienia.

 

Przeczytaj również

Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro dzięki reklamom ADS Allegro? [Case study]

50 narzędzi dla Sprzedawców na Allegro

Jak postępować, gdy klient zwraca towar po upływie terminu?

Jak ustalić cenę produktu na Allegro?

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Allegro

Allegro ADS

Allegro Full Service

Audyt konta

Strategia z Audytem konta

Szkolenie Allegro w Twojej firmie

Pakiet wsparcia dla Sprzedających

Flexi service

eMag

eMAG ADS

eMag Full Service

Strategia z Audytem konta

Szkolenie online eMAG

Szkolenie stacjonarne eMAG

Amazon

Szkolenie Kurs Online

Strategia z Audytem konta

Amazon ADS

Amazon Full Service

Szkolenie stacjonarne Amazon

Kaufland

PIGU

cDiscount