Czy opłaca się inwestować czas w wielowariantowość na Allegro? Piszę o czasie, ponieważ tworzenie na Allegro wariantów jest darmowe. Odpowiadając na często poruszane

Czy opłaca się inwestować czas w wielowariantowość na Allegro? Piszę o czasie, ponieważ tworzenie na Allegro wariantów jest darmowe. Odpowiadając na często poruszane pytanie: czy wielowariantowość na Allegro jest płatna: nie, nie jest. Jeszcze nie jest 🙂 Aby Was przekonać do korzystania z wariantów zebrałem trzy powody dla których warto korzystać z wielowariantowości. A to dodatkowa, krótka zajawka na początek. Wg danych portalu 25% ruchu na Allegro to przejścia z innego wariantu.

[quads id=”1″]
Klikając w reklamę przybliżasz mnie do kolejnego artykułu 🙂

Angażowanie Klienta

Pierwszą rzeczą, którą dają warianty jest zaangażowanie Klienta, aby nie rozpoczynał procesu zakupowego ponownie od wyszukiwarki lub listingu ofert. Wyobraźcie sobie sytuację, że szukam granatowych butów w rozmiarze 43. Wchodzę na aukcję i widzę, że jednak to nie jest granat, a kolor niebieski. Co robię jeśli nie ma podłączonych wariantów ? Szukam od nowa. Natomiast jeśli wielowariantowość Allegro została skonfigurowana, mogę w przyjazny sposób przełączać się między aukcjami. Drobiazg, który „nie oddaje” Klienta konkurencji.

[wpforms id=”859″ title=”true” description=”true”]

Tańsze promowanie na Allegro

Serwis Allegro kładzie duży nacisk na warianty. Widać to np po ciągłych promocjach, gdzie za promowanie aukcji wielowariantowych otrzymujemy rabat. Zamiast standardowej kwoty 19 zł, koszt promowania jest obniżony do 4,90 zł. Warto śledzić Centrum Zniżek Allegro i polować na takie okazję.

Wielowariantowość na Allegro

Jak zwiększyć popularność na Allegro ?

Na sam koniec motor sprzedażowy. Dobrze wiecie, że popularność na Allegro to główny wyznacznik wyboru produktu przez konsumenta. Aby zwiększyć liczbę zakupów na danej aukcji, możemy posłużyć się wielowariantowością. Jej główną zaletą jest sumowanie popularności ze wszystkich wariantów i pokazywanie licznika sprzedaży na każdej ofercie. Oznacza to, że kupujący widzą na liście ofert sumę zakupów Kup teraz  z ostatnich 30 dni ze wszystkich ofert połączonych w ramach wielowariantowości. Zsumowaną popularność wyświetlamy również na stronie oferty. Jak widać wielowariantowość to ciekawy sposób aby „nabić sprzedaż”. Dotyczy to niestety tylko niektórych kategorii np obuwie czy moda.

Jak połączyć oferty w warianty ?

Nie będę odkrywał koła na nowo i przekieruje Was do pomocy Allegro, gdzie wszystko jest dokładnie opisane – Wielowariantowość Allegro. Które oferty łączyć w warianty? Przede wszystkim te, które mają już „nabitą popularność”.

 

skorzystaj z naszej darmowej wyceny


Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl

Sprawdź inne wpisy

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress
Scroll to Top