A gdyby tak specjalnie pomylić tytuły ? Co może z tego wyniknąć ? Odpowiadam: same dobre rzeczy 🙂 Klienci szukający produktów, którzy są

A gdyby tak specjalnie pomylić tytuły ? Co może z tego wyniknąć ? Odpowiadam: same dobre rzeczy 🙂

Klienci szukający produktów, którzy są na początkowym etapie procesu zakupowego ( poszukiwanie informacji ) mają szczątkową informację o nazwie, właściwościach, funkcjach i cenie produktu. Dobry Sprzedawca wyjdzie naprzeciw takiemu Konsumentowi i przewidzi Jego zachowania. Google jest bardziej wyczulony na takie techniki i z góry zakłada, że użytkownik źle wpisał frazę kluczową wskazując w wyszukiwaniach na prawidłowe odpowiedzi.

[quads id=”1″]

Bótuy do biegania googleAllegro nie ma tak rozbudowanego silnika podpowiedzi co można wykorzystać celem zwiększenia sprzedaży. Poniżej kilka przykładów, jak dać się znaleźć zagubionemu Klientowi:

 

Jakie są Wasze doświadczenia z tytułami ?

[wpforms id=”859″ title=”true” description=”true”]

 

 

skorzystaj z naszej darmowej wyceny


Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl

Sprawdź inne wpisy

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress
Scroll to Top