Tworząc pełen przekrój oferty na allegro skupiam się na punktach ekstremalnych: początek i koniec listingu kategorii. Dzięki obstawieniu tych pozycji przekazuje Klientowi informację, że znajdzie u mnie szeroką ofertę, na każdą kieszeń, a przy okazji zajmuje kluczowe miejsce w momencie sortowania po cenie.
[quads id=”1″]
Najtańszy produkt na allegro – nikogo nie trzeba przekonywać, że to najczęściej stosowana metoda sortowania na allegro. W niektórych branżach trudno wyobrazić sobie towar za 1 zł, dlatego stosuje aukcję z próbkami lub wyceny:
http://allegro.pl/deska-elewacyjna-imitacja-drewna-probki-i6886750638.html
http://allegro.pl/deska-elewacyjna-imitacja-drewna-probki-i6854653523.html
http://allegro.pl/drabiny-drabina-magazynowa-faraone-sm-wycena-i6904439077.html
http://allegro.pl/garaz-blaszany-blaszak-3×4-3×5-3×6-4×5-4×6-6×5-6×6-i6907247613.html
http://allegro.pl/roleta-dzien-noc-najtaniej-kalkulator-obliczen-i6899237254.html
Prostym i tanim nakładem strategiczna pozycja została zajęta, dodatkowo uzupełniam ją wyróżnieniem i wielowariantowością.
Najdroższy produkt – w tym przypadku, celuje w Klientów zamożnych, firm które szukają kompleksowego rozwiązania pod większe inwestycję – przecież allegro to największy serwis sprzedażowy w Polsce. Oferty specjalnie nie wyróżniam. Jeśli mam kłopot z tak drogim przedmiotem wtedy tworze zestaw, który może zająć ostatnie miejsce na listingu 🙂
[wpforms id=”859″ title=”true” description=”true”]
Sprawdź inne tipsy allegro zwiększające sprzedaż.