Kolejna prasóweczka. Mam prośbę, nie traktujcie tego formatu wpisów jako zapchaj dziura, ale jako źródło inspiracji. Ja codziennie czytam od 3 do 10 artykułów z branży, ze świata i co tylko mi wpadnie do głowy. Rodzą się z tego ciekawe przemyślenia i fajne pomysły 🙂
1. Na ile może pozwolić sobie Klient – całkiem inny punkt spojrzenia.
http://architekturasukcesu.pl/czy-klient-ma-zawsze-racje/
2. Gdzie leży granica między negatywnym komentarzem, a naruszeniu dóbr osobistych.
https://prokonsumencki.pl/blog/komentarz-allegro-moze-naruszac-dobra-osobiste-sprzedawcy/
3. Konkurencja na allegro sprzedaje to samo ? Sprawdź co możesz zrobić.
http://www.perswazjawsprzedazy.pl/co-zrobic-gdy-na-allegro-ktos-sprzedaja-ten-sam-produkt-co-ty/
4. Czy w tym roku będziemy mieli powtórkę z rozrywki ?
http://forsal.pl/artykuly/997014,sklepy-internetowe-tona-w-dlugach-najwieksze-problemy-maja-firmy-z-allegro.html
5. Zastanawialiście się czemu na allegro szuka się tanich rzeczy a na sklepie internetowym zupełnie innych wartości ?
http://wieczorek.waw.pl/dlaczego-na-allegro-jest-tanio/
6. Zbiór porad dotyczący modeli tworzenia opisów. Szczególnie przydatne przy tworzeniu nowego opisu oferty
https://premium-consulting.pl/blog/najpopularniejsze-formuly-copywriterskie/
7. Na sam koniec autopromocja. Zapraszam Was serdecznie na moje szkolenie. Omówię przykłady o których na blogu nie moge pisać 🙂
https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/allegro-ebay-amazon/