IV Konferencja Olimp Marketplace - Kup Taniej Bilet !

Allegro ADS

Pokaż swoje oferty na wysokich pozycjach dzięki  Allegro Ads

System Allegro Ads wzorowany jest na Google Ads, które działa w najpopularniejszej wyszukiwarce i pozwala wyświetlać reklamy na najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Tym najważniejszym miejscem są oferty sponsorowane na trzech pierwszych pozycjach wyników wyszukiwania na daną frazę (ponad ofertami promowanymi). 

Podobnie jak w przypadku Google Ads działania reklamowe w ofertach sponsorowanych Allegro Ads są rozliczane w modelu CPC, czyli płacisz za każde kliknięcie użytkownika w ofertę sponsorowaną.

Każdy sprzedawca ma do dyspozycji prosty w obsłudze, intuicyjny panel reklamowy, w którym może uruchomić i zarządzać swoimi kampaniami:

  • wybór ofert
  • wybór miejsc emisji
  • określenie budżetu dziennego oraz maksymalnej stawki CPC

Oprócz zakładki konfiguracyjnej jest też zakładka ze statystykami, w której na bieżąco można śledzić wyniki swoich kampanii.

Dlaczego warto promować się w Allegro Ads?

Twoje oferty mogą być wyświetlane na wysokich pozycjach już od samego początku kampanii. Nie musisz czekać na osiągnięcie wysokiego poziomu trafności.

Docierasz do większej liczby potencjalnych klientów i zwiększasz szanse na skalowanie sprzedaży.

Nie musisz być specjalistą od reklamy internetowej – samodzielnie możesz uruchomić swoje kampanie w panelu Allegro ADS.

Masz pełną kontrolę nad swoim budżetem reklamowym. Możesz go w dowolnym momencie zwiększyć, zmniejszyć lub wstrzymać.

Education Champion Allegro

2024 roku otrzymaliśmy od tytuł Education Champion Allegro ADS Partner

Czym sobie zasłużyliśmy na to wyróżnienie?

Aktywnie dzielimy się naszą wiedzą 
Organizujemy największe wydarzenie branżowe skupiające się na Marketplace
Z zaangażowaniem wspieramy rozwój naszych Partnerów

Na jakie korzyści możesz liczyć
we współpracy z vSprint?

Prześwietlimy Twoje konto
i oferty.

Uczciwie powiemy czy Twoje konto jest przygotowane do kampanii Allegro ADS.

Jeśli potrzeba zaproponujemy ewentualne zmiany.

Otrzymasz swojego dedykowanego opiekuna, z którym będziesz mógł się systematycznie kontaktować.

Rozliczamy się z Tobą tylko za umówiony efekt.

Nie musisz wiązać się umową z długim okresem wypowiedzenia.

Jeśli nie będziesz zadowolony ze współpracy z nami rozstaniemy się w ciągu 1 dnia.

Champion Quality

2024 roku otrzymaliśmy od tytuł Education Champion Allegro ADS Partner

Czym sobie zasłużyliśmy na to wyróżnienie?

Aktywnie dzielimy się naszą wiedzą 
Organizujemy największe wydarzenie branżowe skupiające się na Marketplace
Z zaangażowaniem wspieramy rozwój naszych Partnerów

Ceny i pakiety

Case studies

Cel:

Zwiększenie rentowności, większy udział ADS do obrotu całkowitego, poprawienie pozycji w rankingu sprzedawców, jak najlepsze wykorzystanie sezonu wiosennego i przygotowanie do dnia dziecka.

Stan początkowy:

  1. Zwrot z inwestycji w okolicach 10 zł.
  2. Wydatki miesięczne: ok. 13 tys. sponsorowane, ok. 5 tys. graficzna.
  3. Udział ADS do całkowitego obrotu 30-40%.
  4. Struktura kampanii ukierunkowana na bardziej ogólne kategorie.

 Podjęte kroki:

  1. Poszerzenie zakresu współpracy o tygodniowe rozmowy na temat prowadzonych działań.
  2. Podział ofert ze względu na zwrot z inwestycji – akceptacja niższej rentowności produktów przed sezonem.
  3. Położenie nacisku na cotygodniowe dostawy – tworzenie kampanii i grup reklam z nowymi produktami.
  4. Przeznaczenie budżetu na kampanie testowe.
  5. Rozbudowa struktury kampanii na ukierunkowane bardziej szczegółowo.
  6. Informowanie nas o produktach przeznaczonych na dany sezon.
  7. Usystematyzowanie działań: Cykliczne usunięcia nierentownych ofert, Cykle analizy kampanii z nowymi ofertami.
  8. Zwiększanie liczby kampanii graficznych.
  9. Reklamy banerowe jako rozszerzenie aktualnych kampanii graficznych.
  10. Obniżanie stawek CPC na weekendy.
  11. Skalowanie kampanii z najwyższą rentownością.

 Efekty:

  1. Wzrost zwrotu z inwestycji – 17,27/ Sponsorowane, 16,01/graficzna.
  2. Przekroczony 1 mln zł obrotu z ADS w maju.
  3. Wzrost udziału ADS w całkowitej sprzedaży do okolic 50%.
  4. Wzrost budżetu reklamowego do ponad 60 tys. w maju.
  5. Poprawa pozycji w rankingu sprzedających danej kategorii do 9 pozycji.

Allegro

Allegro ADS

Allegro Full Service

Audyt konta

Strategia z Audytem konta

Szkolenie Allegro w Twojej firmie

Pakiet wsparcia dla Sprzedających

Flexi service

eMag

eMAG ADS

eMag Full Service

Strategia z Audytem konta

Szkolenie online eMAG

Szkolenie stacjonarne eMAG

Amazon

Szkolenie Kurs Online

Strategia z Audytem konta

Amazon ADS

Amazon Full Service

Szkolenie stacjonarne Amazon

Kaufland

PIGU

cDiscount