Zwiększ Swoje Zyski na Allegro - SPRAWDŹ

alleTips #11 Komentarze na allegro jako źródło informacji

utworzone przez Konrad
2017-12-27

Czy kiedykolwiek analizowaliście komentarz na allegro swojej konkurencji ? Zarówno negatywne jak i pozytywne opinie ukazują potrzeby konsumenckie w danej branży. Komentarze klientów odkrywają słabe/mocne strony oferty, prezentują na co konsument zwraca szczególną uwagę oraz są źródłem pomysłów szczególnie dla biznesów, które dopiero rozpoczynają sprzedaż na allegro.

[quads id=”1″]

Przykład I: Zbyt długi czas oczekiwania na wysyłkę.
Jeśli budujesz przewagę na czasie realizacji zamówienia, pójdź krok dalej i skorzystaj z trzech podpowiedzi:
– zaoferuj i zakomunikuj na aukcji, że produkty zamówione i opłacone do godziny 14:00 zostaną wysłane tego samego dnia.
– informuj o każdym procesie realizacji zamówienia. Klient niepoinformowany zaczyna mieć wątpliwości czy wybrał odpowiednią ofertę i zaczyna angażować biuro obsługi klienta milionem pytań.
– chwal się swoimi osiągnięciami na aukcjach.

Przykład II: Kolor listwy rożni się od prezentowanego na aukcji.
Wystaw ofertę, w której potencjalny Klient będzie mógł zamówić próbkę listwy w kilku odcieniach.

Przykład III: Brak kontaktu ze sprzedającym, nie odbiera telefonu.
Po głębszej analizie można zauważyć, że infolinia jest dostępna w godzinach 8-16, gdy większość społeczeństwa pracuje. Wydłuż czas trwania infolinii na swoim koncie.

Przed każdym audytem allegro zaglądam do zakładki oceny i komentarze wczytując się dokładnie. Tobie proponuje podobne działania.

Przeczytaj również

Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro dzięki reklamom ADS Allegro? [Case study]

50 narzędzi dla Sprzedawców na Allegro

Jak postępować, gdy klient zwraca towar po upływie terminu?

Jak ustalić cenę produktu na Allegro?

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Allegro

Allegro ADS

Allegro Full Service

Audyt konta

Strategia z Audytem konta

Szkolenie Allegro w Twojej firmie

Pakiet wsparcia dla Sprzedających

Flexi service

eMag

eMAG ADS

eMag Full Service

Strategia z Audytem konta

Szkolenie online eMAG

Szkolenie stacjonarne eMAG

Amazon

Szkolenie Kurs Online

Strategia z Audytem konta

Amazon ADS

Amazon Full Service

Szkolenie stacjonarne Amazon

Kaufland

PIGU

cDiscount