Wspólne Żniwa V!

365-dniowe szkolenie Allegro

365-dniowe szkolenie Allegro

Poznaj szczegóły!

Najbardziej kompleksowy program szkoleniowy dla sprzedawców

Allegro Wspólne Żniwa vol. V

Dowiesz się jak skalować sprzedaż na Allegro

Gotowy system zwiększania sprzedaży na Allegro, którego uczysz się pod okiem praktyków i ekspertów. Cykl 14 szkoleń w formie warsztatów, comiesięczne spotkania online przez rok, regularne Q&A, webinary i cotygodniowe informacje, dzięki którym zawsze będziesz na bieżąco z ważnymi zmianami na Allegro.







Dzięki Wspólnym Żniwom odzyskałem pozycję lidera kategorii.
Przemysław Tokarski | Designer
Moja firma tak się rozrosła, że już nie ma
szans na pilnowanie wszystkiego samemu.
Mateusz Salomon | Store Owner
W ciągu jednego dnia nauczyłem się więcej, niż przez 3 lata
wystawiania aukcji na Allegro.
Szymon Marciniak | CEO & Founder

Co otrzymasz?

Pakiet programu zawiera aż 6 benefitów, będziemy wspierać Twoją sprzedaż przez 365 dni od momentu startu projektu.

Przez 14 dni chłoniesz wiedzę ze szkoleń online

Poznajesz sprawdzone strategie zwiększania sprzedaży na Allegro od najlepszych ekspertów w Polsce.

Sprawdź agendę

Stosujesz w praktyce

Wdrażasz zmiany i obserwujesz, jak rośnie ROI i maleją Twoje koszty prowadzenia kampanii płatnej.


Omawiamy Twoje wyniki

Co miesiąc spotykamy się online, żeby wspólnie z innymi uczestnikami omówić Wasze wyniki sprzedaży po wdrożeniu naszych rozwiązań.

Masz kontrolę nad wszystkim

Jako pierwszy dowiadujesz się, co sprawdzi się w 2024 roku i jak uniknąć dodatkowych prowizji — co tydzień wysyłamy Ci informacje o zmianach i nowościach na Allegro.

W pełni wykorzystujesz potencjał Allegro

Możesz indywidualnie skonsultować swoje wyniki sprzedaży z ekspertem lub zgłaszać swoje wątpliwości na sesjach Q&A.

Agenda spotkań

Zapraszamy do udziału w naszym cyklu codziennych warsztatów online, które stanowią kompendium najnowszych i najefektywniejszych strategii oraz technik sprzedażowych na platformie Allegro. W trakcie 14 sesji otrzymasz nie tylko teoretyczną wiedzę, ale także praktyczne wskazówki oparte na realnych przykładach i naszym bogatym doświadczeniu.

I. Sprzedaż oparta na danych

Ten rozdział będzie odnosił się do częstego problemu sprzedawców czyli bazowaniu tylko i wyłącznie na swoim doświadczeniu, zamiast opieraniu sprzedaży o dane analityczne i na ich podstawie dobieraniu “narzędzi” dzięki którym poprawicie swoją sprzedaż/zyski.

08.04

Filary sprzedaży Allegro: Analityka, regulaminy, sztuczki

- Jak wykorzystać dane z Allegro Analytics do skalowania sprzedaży.
- Dlaczego warto być na bieżąco z regulaminem Allegro i jak wykorzystać go do tańszego pozycjonowania ofert.
- Czy sztuczki sprzedażowe są ważniejsze niż produkt, który sprzedajesz?

II. Przekonująca i wyróżniająca się oferta

Zanim wyjdziemy po nowych klientów warto przygotować ofertę i konto. W tym rozdziale pokażę Ci, że Twoje konto i oferty nie są tak dobrze przygotowane jak Ci się wydaje.

09.04

Jak przygotować kartę produktu, aby zwiększać konwersję

- Dlaczego 90% opisów na Allegro jest kiepska a oferta sprzedaje?
- Jak szukać i komunikować przewagi konkurencyjne w karcie produktu i nie tylko.
- Jak za pomocą prostych narzędzi stworzyć identyfikację wizualną swojego konta.

10.04

25 sposobów na uatrakcyjnienie ofert i konta

- Dlaczego warto zadbać o atrakcyjny opis oferty?
- Jak wyróżnić swoje konto spośród konkurencji?
- Zagospodarowanie przestrzeni graficznej konta - czy warto?

III. Skuteczny marketing i sprzedaż

Oferty i konto są już gotowe. Pora wyjść po nowych klientów..

11.04

Najczęstszy powód braku wizyt i sprzedaży

- Dlaczego dobra oferta nie może wygenerować ruchu?
- Jakie metody promocji służą ofercie, a z których lepiej zrezygnować na początku?
- Na co algorytm zwraca uwagę przy pozycjonowaniu oferty?

12.04

Z jakich strategii korzystają najwięksi sprzedawcy?

- Czy duzi sprzedawcy mają łatwiej na Allegro
- Jak analizować i czy warto kopiować strategie dużych firm
- Case study: 1260 transakcji w 1 dzień na 1 produkcie

15.04

Sprzedawaj jak Kubota. 5 trików od marketplace managera Kuboty

- Jak wykorzystać nieoczywiste możliwości BaseLinkera do budowania marki?
- Co analizować, aby mieć pełną kontrolę nad sprzedażą na Allegro?
- W jaki sposób świadomie wybierać nowe kanały marketplace?

16.04

Algorytmy na Allegro: Trafność i systemy rekomendacji ofert.

- Które oferty obniżają pozycjonowanie Twojego konta?
- Przegląd narzędzi śledzących pozycje ofert, wady i zalety.
- Case study: Analiza trafności i systemu rekomendacji w przykładowej kategorii.

17.04

Standardowe i niestandardowe metody pozyskiwania klientów

- Allegro Ads vs Wyróżnienia vs Strefa Okazji, co warto, a co się opłaca?
- Agencyjne metody docierania do klientów.
- Jak zaoszczędzić na promowaniu ofert?

18.04

7 sposobów na skalowanie sprzedaży z pomocą Allegro Ads.

- Jak tworzyć kampanie Allegro Ads?
- Narzędzia przydatne przy skalowaniu sprzedaży z Allegro Ads.
- Case Study: Przykłady niecodziennych kampani, które sprzedają.

19.04

Jak zwiększać rentowność kampanii Allegro Ads?

- Jak optymalizować kampanie Allegro Ads?
- Narzędzia przydatne przy zwiększaniu rentowności kampanii.
- Agencyjne metody obsługi kampanii Allegro Ads.

IV. Pomocne narzędzia i automatyzacje.

Wiemy już co robić, teraz pytanie jak zrobić to 3x szybciej nie tracąc na jakości.

22.04

5 narzędzi, bez których nie wyobrażam sobie pracy przy Allegro.

- Jakie oszczędności są w stanie wygenerować nam narzędzia — studium przypadku.
- Które narzędzia są najważniejszymi w 2024 roku?
- Jak dobrać narzędzia, by w pełni wykorzystać ich potencjał i nie przepłacać za zdublowane funkcje?

23.04

Jak wykorzystać AI do sprzedaży na Allegro?

- Jakie programy oraz funkcje warto wykorzystywać przy edycji zdjęć?
- Tworzenie własnego bota do opisów z wykorzystaniem najnowszych funkcji ChatGPT.
- W jakich obszarach e-commerce kłaść nacisk na eksperta a w jakich na bota?

V. Allegro CZK i SK

24.04

Czy i jak sprzedawać na Allegro.cz i Allegro.sk?

- Jak zweryfikować, czy rynki zagraniczne są dla mnie
- Jakie warunki musisz spełnić, aby sprzedawać za granicą
- Plusy i minusy sprzedaży za granicą

25.04

Temat wybrany przez uczestników programu.

- Czy i kiedy opłaca się mieć własny sklep internetowy?
- Czy i kiedy warto zacząć sprzedawać za granicę?
- Panel dyskusyjny z grupą 5 sprzedających.

Spotkania będą odbywały się na platformie Youtube w wyznaczonych powyżej datach. Każde spotkanie rozpocznie się o godzinie 19:00 i potrwa 60-90 minut. Wszystkie sesje będą nagrywane tak abyś miał dożywotni dostęp do omawianych strategii i mógł do woli utrwalać wcześniej zapoznane treści.

Każda lekcja będzie rozpoczęta od części teoretycznej popartej realnymi przykładami, a po jej zakończeniu będą przeprowadzane audyty ofert uczestników i sekcje pytań i odpowiedzi.


Podaj maila, abysmy mogli przesłać Ci link, w którym zobaczysz, jak wyglądają nasze żniwa.

Klikając 'Zobacz nagranie', potwierdzam, że zapoznałem/am się z polityką prywatności dostępną tutaj i akceptuję warunki dotyczące przetwarzania moich danych osobowych


Uczysz się od najlepszych

Michał Banasiak
Współwłaściciel, vSprint

Budowanie strategii sprzedaży, prowadzenie szkoleń stacjonarnych czy konsultacje indywidualne to moja codzienność. Kieruję się zasadą: brak wyników = brak faktury, co daję mi spokojną głowę i niezwykłą satysfakcję z osiąganych na co dzień rezultatów.

Adam Ostojski
Digital Channel Manager, Kubota

Ze sprzedażą na Allegro związany od ponad 15 lat. Od 2,5 roku odpowiada za sprzedaż na marketplace'ach w kultowym brandzie — Kubocie. Wielki fan automatyzacji z wykorzystaniem BaseLinkera.

Jakub Szarek
Główny redaktor Newslettera w vSprint

Rozpoczynałem w 2013 od wsparcia polskiego lidera branży akcesoriów auotmotive, by w 2018 uruchomić własny sklep i w 2020 markę elektroniki użytkowej. Od roku razem z vSprint wspieram sprzedawców społeczności Allegro+ oraz znajduję zależności między zmianami na Allegro a ich pozytywnym wykorzystaniem we własnym biznesie.

Kamil Sotomski
Specjalista ds. Allegro w vSprint

W vSprint specjalizuję się w optymalizacji kont oraz tworzeniu perfekcyjnych aukcji. Moją mocną stroną jest także znajomość narzędzi i technik pozwalających na skuteczne zwiększenie atrakcyjności ofert oraz osiągnięcie jak najlepszych wyników. Dodatkowo lubię analizować dane, w tym sprzedaż i trendy, aby lepiej zrozumieć rynek i dostosować strategie biznesowe do zmieniających się warunków.

Dagmara Utnik
Manager zespołu Flexi Service w vSprint

Z zaangażowaniem rozwijam swoją karierę w świecie e-commerce, opierając się na doświadczeniu zdobytym przez prowadzenie własnej działalności. Aktualnie pogłębiam swoją wiedzę i umiejętności na studiach z marketingu i komunikacji rynkowej, co pozwala mi na lepsze zrozumienie potrzeb rynku i kształtowanie skutecznych strategii marketingowych.

Adrian Pawlak
Specjalista reklam PPC w vSprint

Fan analityki i efektywnego płacenia za kliknięcia. W agencji vSprint od ponad 2 lat, w samym 2023 roku wydał ponad 3 mln zł na reklamy Allegro ADS. Zaczynał od handlu na Allegro i hurtowej sprzedaży stocków magazynowych, teraz dumnie pomaga innym w rozwoju ich biznesu.

Michał Banasiak
Współwłaściciel, vSprint

Budowanie strategii sprzedaży, prowadzenie szkoleń stacjonarnych czy konsultacje indywidualne to moja codzienność. Kieruję się zasadą: brak wyników = brak faktury, co daję mi spokojną głowę i niezwykłą satysfakcję z osiąganych na co dzień rezultatów.

Adam Ostojski
Digital Channel Manager, Kubota

Ze sprzedażą na Allegro związany od ponad 15 lat. Od 2,5 roku odpowiada za sprzedaż na marketplace'ach w kultowym brandzie — Kubocie. Wielki fan automatyzacji z wykorzystaniem BaseLinkera.

Jakub Szarek
Główny redaktor Newslettera w vSprint

Rozpoczynałem w 2013 od wsparcia polskiego lidera branży akcesoriów auotmotive, by w 2018 uruchomić własny sklep i w 2020 markę elektroniki użytkowej. Od roku razem z vSprint wspieram sprzedawców społeczności Allegro+ oraz znajduję zależności między zmianami na Allegro a ich pozytywnym wykorzystaniem we własnym biznesie.

Kamil Sotomski
Specjalista ds. Allegro w vSprint

W vSprint specjalizuję się w optymalizacji kont oraz tworzeniu perfekcyjnych aukcji. Moją mocną stroną jest także znajomość narzędzi i technik pozwalających na skuteczne zwiększenie atrakcyjności ofert oraz osiągnięcie jak najlepszych wyników. Dodatkowo lubię analizować dane, w tym sprzedaż i trendy, aby lepiej zrozumieć rynek i dostosować strategie biznesowe do zmieniających się warunków.

Dagmara Utnik
Manager zespołu Flexi Service w vSprint

Z zaangażowaniem rozwijam swoją karierę w świecie e-commerce, opierając się na doświadczeniu zdobytym przez prowadzenie własnej działalności. Aktualnie pogłębiam swoją wiedzę i umiejętności na studiach z marketingu i komunikacji rynkowej, co pozwala mi na lepsze zrozumienie potrzeb rynku i kształtowanie skutecznych strategii marketingowych.

Adrian Pawlak
Specjalista reklam PPC w vSprint

Fan analityki i efektywnego płacenia za kliknięcia. W agencji vSprint od ponad 2 lat, w samym 2023 roku wydał ponad 3 mln zł na reklamy Allegro ADS. Zaczynał od handlu na Allegro i hurtowej sprzedaży stocków magazynowych, teraz dumnie pomaga innym w rozwoju ich biznesu.

Dla kogo jest ten

program szkoleniowy?

Wspólne Żniwa vol. V to kompleksowy program szkoleniowy, który pomoże Ci, jeśli jesteś właścicielem firmy e-commerce, dyrektorem, managerem marketingu lub sprzedaży i chcesz:>

  • Zwiększyć sprzedaż na Allegro bez obniżania cen produktów 
  • Wyróżnić i zwiększyć widoczność swoich ofert
  • Nadążać za zmianami na Allegro i w porę unikać dodatkowych prowizji
  • Zautomatyzować procesy sprzedaży na Allegro
  • Mieć pewność, że Twoich strategii sprzedażowych nie skopiuje bezpośredni konkurent
  • Sam wdrażać zmiany w strategii sprzedaży i zachować kontrolę nad procesami. 

Ile będzie Cie to kosztowało?

Jak wiesz program potrwa aż 365 dni, zatem wybierając opcję z indywidualnym audytem konta 1 dzień uczestnictwa to koszt około 7 zł - przy założeniu ostatecznych cen programu.


Podstawowy Pakiet

1990 + VAT zł

  • Dostęp do cyklu spotkań: Wspólne Żniwa V
  • Roczny pakiet wsparcia po warsztatach
  • Nagrania spotkań

Wybierz
Tylko 15 miejsc

Premium Pakiet

2790 + VAT

  • Dostęp do cyklu spotkań: Wspólne Żniwa V
  • Roczny pakiet wsparcia po warsztatach
  • Indywidualny audyt konta (60 minut)
  • Nagrania spotkań i konsultacji
Wybierz

Koniec sprzedaży biletów za:

0

DNI

0

GODZINY

0

MINUTY

0

SEKUNDY



Formularz zgłoszeniowy

Zgłoś swoją kandydaturę zanim Twoja konkurencja zablokuje Ci możliwość udziału.

Wiadomość została wysłana!
Wyrażasz zgodę na udzielenie informacji zwrotnej dotyczącej możliwości udziału w "Wspólne Żniwa V" na maila wskazanego w powyższym formularzu. Na formularz zgłoszeniowy odpowiemy w ciągu 24h.

Najczęściej zadawane pytania

Rozwiązujemy Twoje wątpliwości.

  • 1. Czy będzie moja konkurencja?
    Możesz sam o tym zadecydować. Wpisz ich login w poniższym formularzu, aby uniemożliwić dostęp do warsztatów.
  • 2. Jak długo będę mieć dostęp do nagrań ze spotkań?
    Otrzymasz dożywotni dostęp.
  • 3. Czy będę mógł aktywnie uczestniczyć w spotkaniu?
    Tak, będziesz mógł zadawać pytania na czacie.
  • 4. To produkt dla początkujących czy zaawansowanych?
    Na podstawy poświęcimy łącznie 15% całych warsztatów, pozostała część to zaawansowane praktyki.
  • 5. Czy w szkoleniu może uczestniczyć kilka osób z jednej firmy?
    Tak, z raz wykupionego dostępu może korzystać równocześnie kilka osóbw ramach jednej działalności.
  • 6. Czy dajesz gwarancje satysfakcji?
    Tak, jeśli po pierwszym spotkaniu zdecydujesz, że to nie dla Ciebie - zwracam pieniądze.
  • 7. Mam Wasze kursy i śledzę Was na bieżąco, czy dowiem się czegoś nowego?
    Tak. Allegro z miesiąca na miesiąc się zmienia, a najciekawszymi tipami dzielimy się tylko w zamkniętym gronie.
  • 8. Jeśli byłem na Żniwach IV, to jest sens brać udział w V?
    Tak, Allegro w ciągu ostatnich kilku miesięcy wprowadziło szereg zmian, które można wykorzystać na swoją korzyść. Dodatkowo codziennie staramy się rozwijać jako specjaliści, więc mamy kilka dodatkowych asów w rękawie względem poprzednich edycji.
  • 9. Kto przeprowadza audyt konta i czy jest możliwość, aby wspólnie go omówić?
    Audyt konta przeprowadza Michał Banasiak, następnie podczas 60 minutowej konsultacji wspólnie ze sprzedającym omawia go na Skype.
  • 10. Co dokładnie oznacza, że program trwa 365 dni? Jest plan 14 spotkań w kwietniu, ale co dalej?
    W kwietniu jest 14 spotkań, w maju i kolejnych miesiącach jest jedno spotkanie w miesiącu. Dodatkowo raz w tygodniu otrzymujesz od Nas maile z nowościami i zmianami Allegro a także masz dostęp do zamkniętej społeczności sprzedawców.