Skuteczna sprzedaż na Allegro
Zwiększ konkurencyjność swoich ofert dotrzyj do nowych klientów!
Każdego dnia ponad 100 tys firm sprzedaje na Allegro z sukcesem. Samo wystawienie oferty nie jest już gwarancją sprzedaży. Aby produkt znalazł odbiorcę musi być w odpowiedni sposób zaprezentowany oraz reklamowy. Pielęgnacja aukcji, automatyzacja procesów sprzedażowych i marketing produktów to klucz do pozyskania lojalnych klientów.







Przejdź do najnowszych artykułów ↓
Przygotowanie oferty
Audyt jakości oferty pozwoli sprawdzić aktualną kondycję konta i oszacować potencjał. Trzy najważniejsza obszary stanowią fundament sprzedaży: magnetyczny tytuł, unikalna miniaturka oraz właściwy opis.
Marketing produktów
Czy właściwie wydajesz pieniądze na reklamę? Autorskie techniki promocji zwiększą Twoją szansę sprzedażową. ADS Allegro, monety czy wyróżnienia to początek możliwości. Stosujemy również niespotykane na rynku metody sprowadzania ruchu na aukcję.
Automatyzacja procesów
Szybciej, bezpieczniej, wygodniej! Dzięki zewnętrznym narzędziem realizacja zamówień nie będzie marnować czasu kluczowych osób w firmie i trwać godzinami. Raportowanie sprzedaży i analiza konkurencji będzie łatwa i przyjemna!
Aktualności e-commerce Allegro
Czy istnieje świat sprzedaży poza Allegro?
Gdzie sprzedawać po zamknięciu Shopee? Kilka dni temu rozmawiałam z jednym z naszych partnerów na temat rozwoju i dywersyfikacji kanałów sprzedaży. W odpowiedzi dostałam wiadomość, w której jedno zdanie szczególnie zwróciło moją uwagę “poza Allegro to innego świata...
12 kluczowych wskaźników, które warto monitorować sprzedając na Allegro
Kluczowe wskaźniki na Allegro, które warto monitorować Często słyszę stwierdzenie, że chciałbym monitorować coś więcej niż sprzedaż na Allegro, ale nie wiem jak. Chce Ci przedstawić 12 kluczowych wskaźników, które pokażą co prócz słupków sprzedażowych można...
Zagraniczna ekspansja Allegro szansą dla polskich sprzedawców
Ambitne plany Allegro związane z wejściem na rynki zagraniczne stają się faktem. Od kilkunastu miesięcy obserwujemy kolejne kroki potwierdzające, że cross-border e-commerce jest bardzo istotnym elementem strategii rozwoju platformy. W Czechach tkwi potencjał Pod...