Jak z sukcesem uruchomiliśmy sprzedaż sprzedawcy z mniejszym asortymentem
eMAG
Rozpoczęliśmy naszą współpracę z partnerem w styczniu 2023 roku.
Partner chciał wejść na eMAG z wyselekcjonowanym asortymentem – zaledwie kilkunastu produktów w cenach 40-200 RON.
Naszą pracę zaczęliśmy od skrupulatnego przygotowania i tłumaczenia listingów.
W międzyczasie zarejestrowaliśmy dla partnera konto, pomogliśmy w dobraniu logistyki oraz przygotowaliśmy wszystkie niezbędne integracje, tak żeby partner mógł sprawnie rozpocząć sprzedaż.

Wyzwanie
W ciągu tygodnia przygotowaliśmy i wystawiliśmy oferty partnera i pod koniec stycznia udało się uruchomić sprzedaż.
Cały proces od rejestracji, przez przygotowanie konta i logistyki po rozpoczęcie sprzedaży zajął 2 tygodnie.
Na początku lutego zauważyliśmy, że sprzedaż nie jest na odpowiednim poziomie i zaczęliśmy pracę nad lepszymi grafikami oraz dopieszczaniem opisów produktów.
Na efekty nie trzeba było długo czekać – tuż po poprawieniu opisów i grafik sprzedaż ruszyła do przodu. Widząc że nasze oferty osiągają dużą konwersję, zwiększyliśmy ruch poprzez kampanie eMAG ADS oraz sezonowe kampanie eMAG, cały czas dbając o właściwy stosunek kosztów do sprzedaży.

Rezultat
W efekcie konto partnera przez pierwsze 3 miesiące regularnie rośnieo około 250% miesiąc do miesiąca.
W międzyczasie zasugerowaliśmy wprowadzenie kolejnych produktów do oferty, co ponownie zwiększyło znacząco wyniki.
Przez cały czas ściśle współpracowaliśmy z partnerem, raportując nasze działania i sugerując najlepsze w danym momencie zmiany w asortymencie.