IV Konferencja Olimp Marketplace - Kup Taniej Bilet !

alleTips #14 Zachowania sprzedażowe i sposób obsługi Klienta || Tajemniczy Klient na Allegro

utworzone przez Konrad
2018-07-12

Tajemniczy Klient na Allegro  to narzędzie zaczerpnięte ze sprzedaży stacjonarnej, niestety rzadko stosowane w świecie online. A dlaczego ? Ciągła weryfikacja powinna być kluczem do optymalizacji pracy oraz zapewnienia pozytywnych doświadczeń zakupowych Klientom.

[quads id=”1″]

Sprawdzian zespołu

Zabaw się w Klienta swojego sklepu na Allegro i przejrzy każdy odcinek, który może mieć wpływ na postrzeganie Waszej marki wśród licznej konkurencji. Dokonaj zakupu incognito na swojej aukcji, zweryfikuj proces wysyłki i zapakowania, a nawet zareklamuj towar. Cofnij się krok wstecz i wyślij zapytanie ofertowe. Zmierz czas oczekiwania na odpowiedź, sprawdź czy Biuro Obsługi Klienta dobrze rozpoznało potrzeby i doradziło w wyborze. Czy po pierwszej wiadomości i braku zwrotki od Konsumenta został ponownie wysłany mail z pytaniem: czy podesłana propozycja spełnia oczekiwania odbiorcy. Co zyskujemy ? Zespół BOK wiedząc, że jest monitorowany dostarcza wysoki standard świadczonych usług, a właściciel wie, które procesy – telefoniczna  obsługa klienta oraz mailowa, szczególnie doradztwo – należy przebudować, wesprzeć, zautomatyzować.

[wpforms id=”859″ title=”true” description=”true”]

Wyzywam Cię!

Właścicielu firmy, dyrektorze sprzedaży, kierowniku zespołu: kimkolwiek jesteś wyślij w tym momencie pytanie o przedmiot, zamów przedmiot z oferty Allegro do paczkomatu i sprawdź czy wszystkie etapu procesu doradztwa-sprzedaży, który tworzyłeś są na oczekiwanym poziomie. Z moich doświadczeń wynika, że na 10 przypadków aż 8 znacząco odbiega od przyjętych standardów. Czekam na Twoje opinie w komentarzu, a dla aktywnych uczestników dyskusji opisze inny model wykorzystania tego narzędzia.

 

Przeczytaj również

Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro dzięki reklamom ADS Allegro? [Case study]

50 narzędzi dla Sprzedawców na Allegro

Jak postępować, gdy klient zwraca towar po upływie terminu?

Jak ustalić cenę produktu na Allegro?

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Allegro

Allegro ADS

Allegro Full Service

Audyt konta

Strategia z Audytem konta

Szkolenie Allegro w Twojej firmie

Pakiet wsparcia dla Sprzedających

Flexi service

eMag

eMAG ADS

eMag Full Service

Strategia z Audytem konta

Szkolenie online eMAG

Szkolenie stacjonarne eMAG

Amazon

Szkolenie Kurs Online

Strategia z Audytem konta

Amazon ADS

Amazon Full Service

Szkolenie stacjonarne Amazon

Kaufland

PIGU

cDiscount