Wydawałoby się, że nie ma sensu wystawiać dwóch tych samych aukcji, z podobnym tytułem aukcji, ceną, kategorią itp. Rzeczywistość jest trochę inna, na co wskazuje poniższy przykład. Każdy Klient jest inny, szuka w inny sposób – wyszukiwarka allegro, drzewo kategorii, wszystkie przedmioty sprzedającego, a naszym zadaniem jest ułatwić dotarcie do produktu.
[quads id=”1″]
Zaprezentowany screen pokazuje 3 aukcje – różnią je tylko data wystawienia oraz jedna z aukcji posiada wyróżnienie. Wszystkie z nich zanotowały sprzedaż. Pomysły jak to się stało mile widziane w komentarzach 🙂
Liczba aukcji w ofercie sprzedawcy nie może przekraczać 100 000. Jeśli firma posiada bogatą ofertę, może zgłosić się do Allegro i uzyskać zwiększenie tego limitu. Ważnym faktem, który należy w tym momencie podkreślić to najnowsza aktualizacja regulaminu allegro: zabronione jest również zlecenie Allegro.pl publikacji Ofert dotyczących takiego samego Towaru, w liczbie która zagrażać może zasadom uczciwej konkurencji w ramach Allegro.
Po części rozumiem tę adnotację, bo jeśli widzę blisko 200 ofert tego samego przedmiotu, wyobrażam sobie trudności w nawigacji i poruszaniu się Klientów w serwisie. Lekka przesada. Na materiale poniżej udało mi się udokumentować moment w którym jest 185 aukcji ( 5 sprzedanych ), a wcześniej było blisko dwa tysiące…
Osobiście zalecam wystawienie maksymalnie 20 aukcji tego samego typu, a minimum dwie – aby zwiększyć zasięg pojedynczej oferty. W tym artykule opisałem jedną z technik wystawiania aukcji na allegro.
Potrzebujesz więcej aktualnej wiedzy o mechanizmach sprzedaży, strategii konta czy możliwościach promocji swojej oferty ? Zapraszam na szkolenie w którym wyczerpująco przedstawię wszystkie wszystkie aspekty związane ze sprzedażą na allegro: https://goo.gl/VJuwao