Allegro ADS
Pokaż swoje oferty na wysokich pozycjach dzięki Allegro Ads
System Allegro Ads wzorowany jest na Google Ads, które działa w najpopularniejszej wyszukiwarce i pozwala wyświetlać reklamy na najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Tym najważniejszym miejscem są oferty sponsorowane na trzech pierwszych pozycjach wyników wyszukiwania na daną frazę (ponad ofertami promowanymi).
Podobnie jak w przypadku Google Ads działania reklamowe w ofertach sponsorowanych Allegro Ads są rozliczane w modelu CPC, czyli płacisz za każde kliknięcie użytkownika w ofertę sponsorowaną.
Każdy sprzedawca ma do dyspozycji prosty w obsłudze, intuicyjny panel reklamowy, w którym może uruchomić i zarządzać swoimi kampaniami:
• wybór miejsc emisji
• określenie budżetu dziennego oraz maksymalnej stawki CPC
Oprócz zakładki konfiguracyjnej jest też zakładka ze statystykami, w której na bieżąco można śledzić wyniki swoich kampanii.
Dlaczego warto promować się w Allegro Ads?
Twoje oferty mogą być wyświetlane na wysokich pozycjach już od samego początku kampanii. Nie musisz czekać na osiągnięcie wysokiego poziomu trafności.
Docierasz do większej liczby potencjalnych klientów i zwiększasz szanse na skalowanie sprzedaży.
Nie musisz być specjalistą od reklamy internetowej – samodzielnie możesz uruchomić swoje kampanie w panelu Allegro ADS.
Masz pełną kontrolę nad swoim budżetem reklamowym. Możesz go w dowolnym momencie zwiększyć, zmniejszyć lub wstrzymać.
Champion Quality
Jako jedyna agencja na rynku otrzymaliśmy od Allegro tytuł Quality Champion Allegro ADS Partnera.
Czym sobie zasłużyliśmy na to wyróżnienie?
• ponadprzeciętną obsługą klientów
• uczciwym podejściem
• największą liczbą nowych klientów
• najmniejszym odsetkiem odchodzących firm
• satysfakcją i lojalnością klientów, którzy stawiają na długą i efektywną współpracę
Na jakie korzyści możesz liczyć
we współpracy z vSprint?
Prześwietlimy Twoje konto
i oferty.
Uczciwie powiemy czy Twoje konto jest przygotowane do kampanii Allegro ADS.
Jeśli potrzeba zaproponujemy ewentualne zmiany.
Otrzymasz swojego dedykowanego opiekuna, z którym będziesz mógł się systematycznie kontaktować.
Rozliczamy się z Tobą tylko za umówiony efekt.
Nie musisz wiązać się umową z długim okresem wypowiedzenia.
Jeśli nie będziesz zadowolony ze współpracy z nami rozstaniemy się w ciągu 1 dnia.
Ads Cennik
- ADS cennik 3% od obrotu wygenerowanego z reklam
- Lub 900 zł netto/msc jeśli budżet przekracza 10 000 zł to 10% od budżetu na ADS
Case studies
Cel:
Zwiększenie rentowności, większy udział ADS do obrotu całkowitego, poprawienie pozycji w rankingu sprzedawców, jak najlepsze wykorzystanie sezonu wiosennego i przygotowanie do dnia dziecka.
Stan początkowy:
- Zwrot z inwestycji w okolicach 10 zł.
- Wydatki miesięczne: ok. 13 tys. sponsorowane, ok. 5 tys. graficzna.
- Udział ADS do całkowitego obrotu 30-40%.
- Struktura kampanii ukierunkowana na bardziej ogólne kategorie.
Podjęte kroki:
- Poszerzenie zakresu współpracy o tygodniowe rozmowy na temat prowadzonych działań.
- Podział ofert ze względu na zwrot z inwestycji – akceptacja niższej rentowności produktów przed sezonem.
- Położenie nacisku na cotygodniowe dostawy – tworzenie kampanii i grup reklam z nowymi produktami.
- Przeznaczenie budżetu na kampanie testowe.
- Rozbudowa struktury kampanii na ukierunkowane bardziej szczegółowo.
- Informowanie nas o produktach przeznaczonych na dany sezon.
- Usystematyzowanie działań: Cykliczne usunięcia nierentownych ofert, Cykle analizy kampanii z nowymi ofertami.
- Zwiększanie liczby kampanii graficznych.
- Reklamy banerowe jako rozszerzenie aktualnych kampanii graficznych.
- Obniżanie stawek CPC na weekendy.
- Skalowanie kampanii z najwyższą rentownością.
Efekty:
- Wzrost zwrotu z inwestycji – 17,27/ Sponsorowane, 16,01/graficzna.
- Przekroczony 1 mln zł obrotu z ADS w maju.
- Wzrost udziału ADS w całkowitej sprzedaży do okolic 50%.
- Wzrost budżetu reklamowego do ponad 60 tys. w maju.
- Poprawa pozycji w rankingu sprzedających danej kategorii do 9 pozycji.