Allegro ADS
Pokaż swoje oferty na wysokich pozycjach dzięki Allegro Ads
Allegro Ads to narzędzie, które Allegro daje do dyspozycji wszystkim sprzedawcom. Podobnie jak wyróżnienia pozwala ono na pozycjonowanie swoich ofert w najbardziej widocznych miejscach na Allegro. Dzięki temu możesz generować większy ruch na swoich ofertach, a tym samym zwiększać szansę na wyższą sprzedaż.
System Allegro Ads wzorowany jest na Google Ads, które działa w najpopularniejszej wyszukiwarce i pozwala wyświetlać reklamy na najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Tym najważniejszym miejscem są oferty sponsorowane na trzech pierwszych pozycjach wyników wyszukiwania na daną frazę (ponad ofertami promowanymi).
Podobnie jak w przypadku Google Ads działania reklamowe w ofertach sponsorowanych Allegro Ads są rozliczane w modelu CPC, za każde kliknięcie użytkownika w ofertę sponsorowaną.
Każdy sprzedawca ma do dyspozycji prosty w obsłudze, intuicyjny panel reklamowy, w którym może uruchomić i zarządzać swoimi kampaniami:
• wybór miejsc emisji
• określenie budżetu dziennego oraz maksymalnej stawki CPC
Oprócz zakładki konfiguracyjnej jest też zakładka ze statystykami, w której na bieżąco można śledzić wyniki swoich kampanii.
Dlaczego warto promować się w Allegro Ads?
Twoje oferty mogą wyświetlać wysoko już od samego początku kampanii. Nie musisz czekać aż wypozycjonują się w trafności
Docierasz do większej liczby kupujących i zwiększasz szanse na skalowanie sprzedaży
Nie musisz być specjalistą od reklamy internetowej, możesz samodzielnie uruchomić swoje kampanie w panelu Allegro ADS
Masz pełną kontrolę nad swoim budżetem reklamowym, który możesz w dowolnym momencie zwiększyć, zmniejszyć bądź wstrzymać
Champion Quality
Jako jedyna agencja na rynku otrzymaliśmy od Allegro tytuł Quality Champion Allegro ADS Partnera.
Czym sobie zasłużyliśmy na to wyróżnienie?
• ponadprzeciętną obsługą klientów
• uczciwym podejściem
• największą liczbą nowych klientów
• najmniejszym odsetkiem odchodzących firm
• satysfakcją i lojalnością klientów, którzy stawiają na długą i efektywną współpracę
Na jakie korzyści możesz liczyć
we współpracy z vSprint?
Prześwietlimy Twoje konto
i oferty
Uczciwie powiemy czy Twoje konto jest przygotowane do kampanii Allegro ADS
Jeśli potrzeba zaproponujemy ewentualne zmiany
Otrzymasz swojego dedykowanego opiekuna, z którym będziesz mógł się systematycznie kontaktować
Rozliczamy się z Tobą tylko za umówiony efekt
Nie musisz wiązać się umową z długim okresem wypowiedzenia
Jeśli nie będziesz zadowolony ze współpracy z nami rozstaniemy się w ciągu 1 dnia
Ads Cennik
- ADS cennik 3% od obrotu wygenerowanego z reklam
- Lub 900 zł netto/msc jeśli budżet przekracza 10 000 zł to 10% od budżetu na ADS
Case studies
Cel:
Zwiększenie rentowności, większy udział ADS do obrotu całkowitego, poprawienie pozycji w rankingu sprzedawców, jak najlepsze wykorzystanie sezonu wiosennego i przygotowanie do dnia dziecka
Stan początkowy:
- Zwrot z inwestycji w okolicach 10 zł
- Wydatki miesięczne: ok 13 tys sponsorowane, ok 5 tys graficzna
- Udział ADS do całkowitego obrotu 30-40%
- Struktura kampanii ukierunkowana na bardziej ogólne kategorie
Podjęte kroki:
- Poszerzenie zakresu współpracy o tygodniowe rozmowy na temat prowadzonych działań
- Podział ofert ze względu na zwrot z inwestycji – akceptacja niższej rentowności produktów przed sezonem
- Położenie nacisku na cotygodniowe dostawy – tworzenie kampanii i grup reklam z nowymi produktami
- Przeznaczenie budżetu na kampanie testowe
- Rozbudowa struktury kampanii na ukierunkowane bardziej szczegółowo\
- Informowanie nas o produktach przeznaczonych na dany sezon
- Usystematyzowanie działań: Cykliczne usunięcia nierentownych ofert, Cykle analizy kampanii z nowymi ofertami
- Zwiększanie liczby kampanii graficznych
- Reklamy banerowe jako rozszerzenie aktualnych kampanii graficznych
- Obniżanie stawek CPC na weekendy
- Skalowanie kampanii z najwyższą rentownością
Efekty:
- Wzrost zwrotu z inwestycji – 17,27/ Sponsorowane, 16,01/graficzna
- Przekroczony 1 mln zł obrotu z ADS w maju
- Wzrost udziału ADS w całkowitej sprzedaży do okolic 50%
- Wzrost budżetu reklamowego do ponad 60 tys. w maju
- Poprawa pozycji w rankingu sprzedających danej kategorii do 9 pozycji