Wykonaliśmy:

Partner rozpoczął swoją działalność na platformie Allegro sześć miesięcy temu, koncentrując się głównie na sprzedaży produktów z kategorii Dziecko. W swojej ofercie posiada różnorodne produkty skierowane do rodziców i dzieci, obejmujące zarówno artykuły codziennego użytku, jak i produkty specjalistyczne.

Dwa miesiące temu zdecydował się na współpracę z naszą agencją, aby zoptymalizować swoją obecność na Allegro, zwiększyć sprzedaż i lepiej wykorzystać możliwości, jakie oferuje marketplace.

Cel Klienta

zwiększenie widoczności ofert partnera na listingu Allegro, co miało prowadzić do większego zainteresowania produktami, lepszej konwersji oraz wzrostu sprzedaży.

Nasze wyniki

Okres: 27.08–20.09.2024

  • Ilość wyróżnionych ofert: 14
  • Ilość ofert na pierwszej stronie listingu: 1–15 (w zależności od wpisanej frazy kluczowej)
  • Średnia dzienna liczba transakcji: 8
  • Średnia wartość transakcji: 140 zł
  • Średnia dzienna wartość sprzedaży: 1 120 zł

Łączny wzrost dziennej wartości sprzedaży: +211%

Uwagi

Mimo że w kategorii Partnera odnotowano jedynie 10% wzrost wartości sprzedaży w porównywanych okresach, działania optymalizacyjne przyniosły imponujące efekty. Dzięki odpowiedniej strategii Partner osiągnął znaczący wzrost widoczności i sprzedaży swoich ofert.

Osoba odpowiedzialna:

Joanna Daniecka – Specjalistka Full Service

Michał Łypian – Specjalista Allegro ADS

Wykonane zadania

Optymalizacja grafik i opisów
Stworzono nowe miniatury z wyróżniającymi się ramkami. Wprowadzono nowy, szczegółowy szablon ofert, uwzględniający certyfikaty produktów oraz rekomendacje specjalistów.
Tworzenie zestawów produktowych
Przygotowano zestawy z gratisem o wartości 50 zł, co zwiększyło wartość ofert w oczach klientów.
Poprawa tytułów i słów kluczowych
Zoptymalizowano tytuły ofert, dodając brakujące słowa kluczowe dla poprawy widoczności w wyszukiwarce.
Zarządzanie ofertami i promowaniami
Ponownie wystawiono oferty bez sprzedaży z nowym numerem aukcji. Udział w Allegro Days dla 5 kluczowych ofert. Uzyskano oznaczenie SUPERCENA w wybranych ofertach.
Uruchomienie kampanii Allegro ADS
Przygotowano kampanie sponsorowane i szablonowe, które zwiększyły widoczność produktów.
Analiza wyróżnień i optymalizacja
Przeanalizowano skuteczność wyróżnień, co pozwoliło lepiej zarządzać budżetem promocyjnym.

Wykres przedstawiający wyniki naszych działań:

skorzystaj z naszej darmowej wyceny


Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl

Scroll to Top