Wykonaliśmy:

Partner prowadzi sprzedaż na Allegro od ponad 2 lat, a z naszą agencją współpracuje od 7 miesięcy. Specjalizuje się w sprzedaży produktów w kategorii środki czystości i chemia gospodarcza.

Cel Klienta

Zwiększenie sprzedaży produktów, pomimo zaniżania cen przez konkurencję.

Nasze wyniki

Okres: 21.10–30.11.2024

  • Produkt A: Średnia dzienna wartość sprzedaży: 513 zł
  • Produkt B: Średnia dzienna wartość sprzedaży: 593 zł
  • Produkt C: Średnia dzienna wartość sprzedaży: 141 zł
  • Średnia dzienna wartość sprzedaży na koncie: 7 257 zł

Łączny wzrost dziennej wartości sprzedaży: +31%

Uwagi

Pomimo braku sezonowości w kategorii oraz braku wzrostu sprzedaży w skali całej kategorii między październikiem a listopadem, działania optymalizacyjne przyczyniły się do znaczącego wzrostu wyników. Dzięki odpowiednio dobranej strategii partner osiągnął wyraźną poprawę w sprzedaży kluczowych produktów.

Osoba odpowiedzialna:

Joanna Daniecka – Specjalistka Full Service

Mateusz Olszewski – Specjalista Allegro ADS

Wykonane zadania

Stworzenie nowych miniatur
Przygotowalismy atrakcyjne wizualizacje, które wyróżniły oferty na tle konkurencji.
Strategiczne podniesienie cen
Zwiększyliśmy ceny wybranych produktów o 5–8% z zamiarem obniżenia ich w listopadzie podczas Black Weeks, co miało zwiększyć postrzeganą wartość rabatów.
Tworzenie nowych numerów EAN
Przygotowaliśmy nowe kody EAN dla kluczowych produktów, co pozwoliło odciąć się od konkurencyjnych ofert i poprawić widoczność w wyszukiwarce.
Rezygnacja z Allegro Days w październiku
Skupiliśmy się na przygotowaniach do Black Weeks, co pozwoliło efektywniej wykorzystać budżet.
Ponowne wystawienie produktów bez sprzedaży
Produkty, które nie generowały sprzedaży, wystawiono ponownie pod nowymi numerami aukcji, co zwiększyło ich szansę na dotarcie do klientów.

Wykres przedstawiający wyniki naszych działań:

skorzystaj z naszej darmowej wyceny


Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl

Scroll to Top