Wykonaliśmy:
Partner prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Allegro od ponad 5 lat, a z naszą agencją współpracuje od ponad pół roku. Specjalizuje się w sprzedaży produktów żeliwnych, takich jak hantle, ciężarki, kociołki i paleniska ogrodowe.
Cel Klienta
Maksymalne wykorzystanie kampanii Black Weeks do zwiększenia obrotów. Przygotowanie oferty na listopad poprzez zoptymalizowanie istniejących produktów. Zwiększenie udziału w sprzedaży mat ochronnych i umocnienie pozycji lidera kategorii.
Nasze wyniki
Okres: 01.11–30.11.2024
- Liczba transakcji: 3 329 (+41%)
- Liczba sprzedanych sztuk: 18 134 (+50%)
- Średnia cena oferty: 22,57 zł
- Wartość sprzedaży za dany okres: 409 218,96 zł (+52,8%)
- Udział w sprzedaży TOP 30 (maty ochronne): 35% (+10%)
Uwagi
Odpowiednie przygotowanie do kampanii Black Weeks przyniosło imponujące rezultaty:
- 52,8% wzrost wartości sprzedaży w porównaniu do poprzedniego miesiąca.
- 44% wzrost wartości sprzedaży rok do roku.
Osoba odpowiedzialna:
Kamil Sotomski – Specjalista Full Service
Daniel Opach – Specjalista Allegro ADS
Wykonane zadania
Optymalizacja ofert mat ochronnych
Edycja tytułów, grafik i opisów w celu poprawy widoczności oraz atrakcyjności ofert. Wprowadzenie ujednoliconego szablonu graficznego z ramkami na grafikach i spójnie uporządkowanymi sekcjami opisów. Dodanie linków do YouTube z prezentacją zastosowania mat oraz kalkulatora ułatwiającego zamawianie mat na wymiar.
Rozszerzenie asortymentu w kategorii mat ochronnych
Wystawienie nowych ofert z cieńszymi matami o grubości 1 mm. Wprowadzenie dedykowanych produktów, takich jak mata pod miskę dla psa, dopasowanych do różnych zastosowań klientów.
Promocja ofert na Black Weeks
Zgłoszenie ofert mat ochronnych z rabatami od -10% do -15%. Wprowadzenie nowych ofert folii okiennych z rabatami -40%.
Ulepszenie wizualizacji folii okiennych
Rozbicie skumulowanych ofert folii na pojedyncze warianty spięte w wielowariantowość. Stworzenie nowych miniatur oraz grafik z wykorzystaniem Ideogramu i spójnego szablonu opisu.
Modernizacja ofert rolet okiennych
Dopracowanie miniatur, w tym dodanie modeli prezentujących warianty kolorystyczne tkanin. Aktualizacja opisów, aby były bardziej czytelne i przyjazne dla klientów.
Wprowadzenie narzędzi wspierających sprzedaż
Wykorzystanie narzędzi takich jak Allegro Analytics, ChatGPT, Ideogram, Canva i BaseLinker do analizy danych, tworzenia treści oraz automatyzacji procesów wystawiania i zarządzania ofertami.
skorzystaj z naszej darmowej wyceny
Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl