CASE STUDY
Maksymalne wykorzystanie sezon sprzedażowego na Allegro
Wyzwanie
Nasz Partner prowadzi sprzedaż produktów, które należą do wyjątkowo sezonowych. Naszym celem było maksymalne wykorzystanie potencjału zwiększonego popytu. Rozpoczęliśmy współpracę w czerwcu, a szczyt sezonu sprzedażowego u Partnera miał nastąpić w sierpniu.
Nasze działania
✅ Intensywne przygotowania do sezonu – z wyprzedzeniem przeanalizowaliśmy rynek i konkurencję, aby przygotować optymalną strategię kampanii.
✅ Poprawa ofert – Byliśmy w stałym kontakcie ze sprzedawcą, zaproponowaliśmy jak poprawić opisy, zdjęcia oraz parametry produktów, aby maksymalnie zwiększyć konwersję.
✅ Skuteczna optymalizacja kampanii Allegro Ads – stopniowo zwiększaliśmy budżet, kierując reklamy na najlepiej konwertujące produkty.
✅ Zrównoważone podejście – nie skupialiśmy się wyłącznie na zwrocie z inwestycji, ale także na maksymalnym wzroście sprzedaży w okresie największego popytu.
Rezultaty
Dzięki precyzyjnie przygotowanej strategii oraz konsekwentnej optymalizacji, w zaledwie trzy miesiące Partner osiągnął ponad 1,6 mln zł sprzedaży, przy stale rosnącym zwrocie z inwestycji.
Efekty działań były widoczne z miesiąca na miesiąc:
- czerwiec 2025 – ROAS 8,17 zł, sprzedaż na poziomie 140 000 zł.
- lipiec 2025 – ROAS 8,99 zł, sprzedaż wzrosła do 345 000 zł.
- sierpień 2025 – sezon w pełni! ROAS osiągnął rekordowe 16 zł, a sprzedaż przekroczyła 1 150 000 zł.

Podsumowanie
Współpraca z Partnerem pokazała, że odpowiednio wczesne przygotowanie do sezonu dają pewne rezultaty, często przekraczające nawet oczekiwania.
By osiągnąć sukces, przygotowania do szczytu sezonu sprzedażowego trzeba rozpocząć odpowiednio wcześnie, by mieć czas na analitykę, przygotowanie ofert i rozkręcenie reklam
Chcesz sprawdzić, jak możemy zwiększyć sprzedaż również w Twojej branży?
skorzystaj z naszej darmowej wyceny
Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl
