CASE STUDY

Ciągły rozwój sprzedaży na koncie od początku 2025 roku

WYZWANIE

Partner jest sprzedawcą w kategorii “Uroda”. Sprzedaje lakiery hybrydowe, przyrządy do makijażu i inne akcesoria do manicure i pedicure. Współpracujemy z partnerem od końcówki października 2024. Z początkiem roku kalendarzowego 2025 jesteśmy na ciągłej fali wznoszącej pod kątem sprzedaży!

Celem partnera było rozwinięcie sprzedaży na swoim koncie oraz większa promocja wybranych marek. Docelowy próg rentowności ADS to przedział 18-20 zł zwrotu z inwestycji. Przy zachowaniu takiego wyniku mogliśmy dalej skalować sprzedaż partnera z ADS.

NASZE DZIAŁANIA

Jak udało się to osiągnąć?

Po całkowitym przejęciu wydatków na ADS od partnera skupiliśmy się na rozwinięciu standardowej struktury reklam w oparciu o kategorie Allegro oraz kilka wybranych, priorytetowych marek partnera. 

Gdy zaczęliśmy zauważać efekty naszej pracy w postaci poprawy rentowności reklam po uzgodnieniu z partnerem zaczęliśmy rozwijać kolejne marki produktów. Z każdym miesiącem dokładaliśmy kolejne marki do ADS, rozwijając w ten sposób strukturę reklam. Efektem jest to, że w każdym miesiącu wydatki na ADS są coraz wyższe przy jednoczesnym zachowaniu wyznaczonej rentowności reklam. 

W najbliższym czasie czeka nas przygotowanie do większej aktywności klientów na Allegro w czwartym kwartale i dalsze podnoszenie sprzedaży na koncie.

WYNIKI

Systematyczna rozbudowa struktury reklam ADS o kolejne marki przy zachowaniu rentowności pozwala na maksymalne wykorzystanie budżetu Ads.

– Mateusz Pitura - specjalista Allegro ADS

Osoba odpowiedzialna:

Mateusz Pitura - specjalista Allegro ADS

Chcesz sprawdzić, jak możemy zwiększyć sprzedaż również w Twojej branży?

skorzystaj z naszej darmowej wyceny


Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl

Scroll to Top