Wykonaliśmy:

Partner prowadzi sprzedaż na Allegro od prawie 3 lat. W swojej ofercie posiada głównie produkty z dwóch kategorii: smartwatche oraz zabawki. Produkty te cieszą się dużym zainteresowaniem, a firma zyskała zaufanie wielu klientów dzięki konkurencyjnym cenom i jakości.

Cel Klienta

Regularne zwiększanie wartości sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem okresu Q4, który stanowi kluczowy okres sprzedażowy. Utrzymanie minimalnego ROI w kampaniach Allegro ADS, zapewniając efektywne wykorzystanie budżetów reklamowych, co pozwoliło na zwiększenie sprzedaży przy jednoczesnym zachowaniu opłacalności działań.

Nasze wyniki

Porównanie Q4 2023 vs Q4 2024:

  • Wzrost sprzedaży: W Q4 2024, w porównaniu do Q4 2023, udało się osiągnąć zwiększenie sprzedaży w wyniku optymalizacji ofert i działań reklamowych, co skutkowało większym zainteresowaniem produktami.
  • Wzrost ROI: Dzięki precyzyjnemu zarządzaniu kampaniami Allegro ADS, ROI w Q4 2024 wzrosło w porównaniu do poprzedniego roku, co potwierdza skuteczność prowadzonych działań oraz lepsze wykorzystanie budżetów reklamowych.
  • Większa liczba odsłon: Oferty z kategorii smartwatchy oraz zabawek zyskały więcej odsłon, co przyczyniło się do większej liczby kliknięć i, finalnie, wyższej sprzedaży.
  • Lepsza pozycja ofert: Dzięki skutecznej optymalizacji ofert i utrzymaniu ich na pierwszej stronie listingu w Allegro, produkty z kategorii smartwatchy cieszyły się większą widocznością, co przełożyło się na lepsze wyniki sprzedażowe.

Osoba odpowiedzialna:

Mariusz Jacyk – Specjalista Allegro ADS

Wykonane zadania

Ustalenie minimalnego ROI:
Wspólnie z Partnerem ustaliliśmy, jaka wartość ROI jest minimalna, aby kampanie były opłacalne. Celem było utrzymanie ROI na poziomie powyżej tej wartości przez cały okres kampanii.
Utrzymanie ofert smartwatchy na pierwszej stronie listingu w Allegro
Jednym z kluczowych zadań było zapewnienie, by produkty z kategorii smartwatchy utrzymywały się w czołówce wyników wyszukiwania, w sortowaniu po trafności.
Przekazywanie wskazówek do poprawy ofert
Regularne doradztwo w zakresie optymalizacji ofert na platformie – od tytułów i zdjęć po opis i parametry produktów.
Zarządzanie budżetem reklamowym
Skuteczne zarządzanie budżetami kampanii w Allegro ADS, zgodnie z wcześniej ustalonymi celami i priorytetami.
Analiza wyników i dostosowanie strategii
Regularna analiza wyników kampanii i elastyczne dostosowanie strategii reklamowej w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby i wyniki.

Wykres przedstawiający wyniki naszych działań:

skorzystaj z naszej darmowej wyceny


Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl

Scroll to Top