EmpikPlace – konfiguracja Konta Sprzedawcy

Konfigurujesz konto na EmpikPlace? Sprawdź kluczowe kroki, by szybko rozpocząć sprzedaż: logowanie, ustawienia sklepu, rejestracja w Przelewy24 i wysyłka!

Pierwsze logowanie

Po pozytywnej weryfikacji Twojego zgłoszenia na EmpikPlace otrzymasz wiadomość powitalną na swój adres e-mail. Po jej otrzymaniu ustaw swoje hasło, które posłuży do logowania we wszystkich panelach EmpikPlace.

Ustawianie hasła

Aby utworzyć hasło, zastosuj poniższe zasady bezpieczeństwa:

  • Minimum 12 znaków, w tym:

  • Co najmniej jedna cyfra,

  • Co najmniej jedna mała litera,

  • Co najmniej jedna wielka litera,

  • Co najmniej jeden znak specjalny.

Pamiętaj! Twój login to adres e-mail podany podczas rejestracji.

Po ustawieniu hasła możesz zalogować się do wszystkich dostępnych paneli. Podstawowym miejscem, do którego powinieneś zaglądać codziennie, jest Centrum Zarządzania Sprzedawcy.

Jeśli zapomnisz hasła, możesz je samodzielnie zresetować w Panelu Sprzedawcy EmpikPlace, przechodząc do opcji „Forgot password?” i postępując zgodnie z instrukcjami.

ID sklepu

ID sklepu to unikalny numer przypisany do Twojego sklepu, który jest niezbędny podczas komunikacji z EmpikPlace. Znajdziesz go w dwóch miejscach:

  • W Centrum Zarządzania Sprzedawcy,

  • W Panelu Sprzedawcy EmpikPlace (widoczny przy nazwie sklepu).

Rejestracja u operatora płatności Przelewy24   

Aby rozpocząć sprzedaż na EmpikPlace, musisz zarejestrować swój sklep w systemie Przelewy24. Niezależnie od tego, czy posiadasz już konto w Przelewy24, konieczne jest utworzenie osobnego konta dla sklepu na EmpikPlace.

Proces rejestracji:

  1. Wypełnienie formularza rejestracyjnego.

  2. Wykonanie przelewu weryfikacyjnego.

  3. Dostarczanie wymaganych dokumentów (dotyczy tylko sprzedawców, którzy nie posiadają żadnego konta Przelewy24).

Uzupełnianie danych firmy

Po zalogowaniu do Centrum Zarządzania Sprzedawcy w prawym górnym rogu znajdziesz sekcję prowadzącą przez proces konfiguracji sklepu.

W Panelu Sprzedawcy EmpikPlace uzupełnij dane w zakładkach:

  • Ustawienia -> Sklep

  • Sklep

  • Wysyłka i zwroty

  • Informacje dodatkowe

  • RODO

  • Rozliczenia (adres e-mail do faktur i rozliczeń)

Ważne! Im więcej informacji uzupełnisz, tym bardziej atrakcyjny będzie Twój sklep dla klientów.

Dane kontaktowe i konto bankowe

Przeczytaj również:  EmpikPlace – Oficjalny Partner vSprint

W zakładkach Ustawienia -> Sklep -> Dane kontaktowe oraz Dane dotyczące konta bankowego znajdziesz dane automatycznie pobrane z formularza rejestracyjnego. Sprawdź ich poprawność, szczególnie adres e-mail do komunikacji komercyjnej.

Konfiguracja wysyłki

Aby Twoje oferty były widoczne na EmpikPlace, musisz skonfigurować wysyłkę. Klienci oczekują różnorodnych metod dostawy, dlatego warto udostępnić jak najwięcej opcji.

Możliwości dostawy na EmpikPlace:

  • Płatność przy odbiorze lub z góry,

  • Do 11 klas logistycznych (ustalane na podstawie umów z przewoźnikami),

  • Usługi specjalne: Kurier z wniesieniem, Kurier z montażem, Przesyłka paletowa,

  • Darmowa dostawa (dla wszystkich zamówień lub powyżej ustalonej kwoty).

Bez poprawnej konfiguracji wysyłki Twoja oferta nie będzie widoczna!

Tryb wakacyjny – tymczasowe zamknięcie sklepu

Jeśli planujesz przerwę w sprzedaży (np. urlop, remanent, braki magazynowe), możesz tymczasowo zamknąć swój sklep.

Jak włączyć tryb wakacyjny?

  1. Zaloguj się do Panelu Sprzedawcy EmpikPlace.

  2. Przejdź do Ustawienia -> Sklep.

  3. W sekcji „Zamknięty” ustaw daty, w których Twój sklep będzie niewidoczny.

  4. Zapisz zmiany.

Podsumowanie

Prawidłowa konfiguracja konta na EmpikPlace pozwoli Ci sprawnie rozpocząć sprzedaż i zapewni komfort obsługi klientów. Powodzenia!

skorzystaj z naszej darmowej wyceny


Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl

Sprawdź inne wpisy

Scroll to Top