Cześć!
W internecie jest niewiele aktualne i rzetelnej wiedzy związanej z poruszonym tematem. Narzędzie, które wielu z Was wykorzystuje do Allegro, może również przydać się do organizacji i optymalizacji czasu przy zarządzaniu sklepem internetowym. Dlatego też…
Zapraszam Cię na webinar w którym dowiesz się
Jak przyspieszyć obsługę zamówień w sklepie internetowym?
Wydarzenie odbędzie się: 11.03.2020 godz 20:00, zarejestruj się pod tym linkiem (kto pierwszy, ten lepszy, liczba miejsc ograniczona!):
Bezpłatnie dowiesz się automatyzacji procesu obsługi zamówień:
– Obsługa zamówień – W praktyce pokażę Ci jak Baselinker przyspiesza pracę działu obsługi zamówień. Zobaczysz efekty mojej pracy od kuchni.
– Paczkomaty Allegro – Męczą Cię dopłaty za zły gabaryt w paczkomatach? Pokażę Ci jak sprawić, aby dopłat nie płacić!
– Aukcje – Na koniec pokażę Ci jak łatwo i przyjemnie wystawia się oferty na allegro z poziomu systemu Baselinker. Wystawianie aukcji nigdy nie było prostsze!
Co Ci da wdrożenie tej wiedzy?
– Więcej czasu na pozyskiwanie klientów
– Mniej błędów w pakowaniu paczek
– Bardziej zadowolonych klientów
W rezultacie… więcej pieniędzy w kieszeni.
Webinar prowadzi Dominik Borsa, praktyk e-commerce. Od ponad 9 lat w branży, certyfikowany wdrożeniowiec Baselinker oraz właściciel kilku sklepów internetowych.
A kto jeszcze nie ma konta w baselinker, to świetny moment by je założyć. Korzystając z tego linka konto baselinker otrzymasz dostęp do okresu próbnego, który mile Cię zaskoczy 🙂