Kaufland Full Service

Kaufland Full Service to pełne wsparcie operacyjne, techniczne i reklamowe – od rejestracji konta, przez zarządzanie ofertami, aż po prowadzenie kampanii Kaufland ADS z nastawieniem na wyniki.

Pomagamy markom skutecznie wejść na rynek i skalować sprzedaż bez konieczności tworzenia wewnętrznego zespołu e-commerce.

Powierz nam swoje konto i zwiększ swoją sprzedaż

Co obejmuje usługa Kaufland Full Service?

Rejestracja i konfiguracja konta

Zakładanie konta sprzedawcy na Kaufland Global Marketplace wraz z weryfikacją danych, konfiguracją panelu i przygotowaniem konta do publikacji ofert.

Obsługa zgodności z przepisami

Rejestracja w systemie LUCID (Niemcy)  z obsługą obowiązków opakowaniowych i środowiskowych oraz opcjonalnym doradztwem w zakresie lokalnych wymogów.

Tłumaczenie i optymalizacja ofert

Lokalizacja treści produktowych (DE, CZ, SK, AT, PL) z doborem słów kluczowych, dopasowaniem kategorii, A/B testami i optymalizacją SEO na platformie Kaufland.

Zarządzanie sprzedażą i zamówieniami

Synchronizacja stanów magazynowych, bieżąca obsługa zamówień i zwrotów, monitoring KPI i kondycji konta oraz reagowanie na ostrzeżenia, ograniczenia i zmiany polityk platformy.

Kampanie reklamowe Kaufland ADS

Tworzenie kampanii PPC i strategii reklamowej, skalowanie działań w oparciu o ROAS, ciągła optymalizacja budżetu i stawek oraz ścisła integracja z ofertami i celami biznesowymi.

Raportowanie i doradztwo

Dedykowany opiekun dostępny mailowo i telefonicznie, comiesięczne (lub częstsze) raporty KPI oraz rekomendacje rozwoju i analizy wyników.

Dla kogo jest ta usługa?

Dla firm wchodzących na rynek DACH / CEE

Dla producentów i sprzedawców, którzy chcą rozpocząć sprzedaż na Kaufland i potrzebują wsparcia w rejestracji, lokalizacji ofert oraz zgodności z przepisami.

Dla sprzedawców już obecnych na Kaufland

Dla firm, które chcą zwiększyć widoczność, poprawić konwersję lub zoptymalizować swoje kampanie Kaufland ADS.

Dla marek skalujących eksport

Dla e-commerce, które chcą skoncentrować się na produkcie i logistyce, powierzając całą operacyjną stronę marketplace doświadczonemu zespołowi.

Cennik

Pakiet Marketingowy


Pakiet dla tych, którzy chcą zdjąć z siebie tylko działania marketingowe.

1000 zł netto +
1% od obrotu netto

Kluczowe elementy usługi:
OBSŁUGA MARKETINGOWA
  • Obsługa promocji
  • Tworzenie i optymalizacja kuponów
  • Tworzenie i obsługa kampanii ADS Kaufland
  • Tworzenie i obsługa kampanii marek sponsorowanych

Kaufland Full Service MAX


Pakiet dla dynamicznie rozwijających się firm, które dążą do szybkiego podboju Kauflandu i maksymalizacji swoich wyników.

3000-3500 zł netto +
3% od obrotu netto

Kluczowe elementy usługi:
OBSŁUGA MARKETINGOWA
  • Obsługa promocji
  • Tworzenie i optymalizacja kuponów
  • Tworzenie i obsługa kampanii ADS Kaufland
  • Tworzenie i obsługa kampanii marek sponsorowanych
  • OBSŁUGA KONTA
  • Sprzedaż na wszystkich 5 rynkach: Niemcy, Czechy, Słowacja, Austria, Polska
  • Rejestracja konta i uruchomienie zniżki na abonament
  • Konfiguracja konta
  • Wykonanie wszystkich integracji
  • Tłumaczenie i dodawanie produktów
  • Optymalizacja trafności ofert
  • Raportowanie działań
  • Obsługa zwrotów i reklamacji
  • Rejestracja do systemu LUCID
  • Tworzenie Rich Content – 25 opisów na miesiąc
  • Tworzenie infografik i wizualizacji
  • 50% rabatu na roczny dostęp do kursu Kaufland
  • Na Twoim koncie pracować będą minimum 2 osoby
  • Indywidualne wsparcie działu IT (automatyzacja procesów, wyciąganie i przetwarzanie danych przy użyciu API Kaufland)
  • 7 dni okresu wypowiedzenia

Kaufland Full Service


Pakiet dla tych, którzy chcą szybko i skutecznie rozwijać swoją sprzedaż na Kauflandzie.

2500-3000 zł netto +
3% od obrotu netto

Kluczowe elementy usługi:
OBSŁUGA MARKETINGOWA
  • Obsługa promocji
  • Tworzenie i optymalizacja kuponów
  • Tworzenie i obsługa kampanii ADS Kaufland
  • Tworzenie i obsługa kampanii marek sponsorowanych
  • OBSŁUGA KONTA
  • Sprzedaż na rynkach: Niemcy, Czechy, Słowacja
  • Rejestracja konta i uruchomienie zniżki na abonament
  • Konfiguracja konta
  • Wykonanie wszystkich integracji
  • Tłumaczenie i dodawanie produktów
  • Optymalizacja trafności ofert
  • Raportowanie działań
  • Obsługa zwrotów i reklamacji
  • 1 miesiąc okresu wypowiedzenia

opinie naszych klientów

- msalamon.pl

Moja firma tak się rozrosła, że już nie ma szans na pilnowanie wszystkiego samemu.

– CompArena

Gołym okiem widać, że wprowadzane zmiany przynoszą efekty.

– OriosLED

Dzięki vSprint odzyskałem pozycję lidera
kategorii.

Pracowaliśmy dla

Case study naszego partnera

skorzystaj z naszej darmowej wyceny


Audyt przeprowadza dla Ciebie:
Nasz Zespół Specjalistów kontakt@vsprint.pl 

Scroll to Top