Czy kiedykolwiek analizowaliście komentarz na allegro swojej konkurencji ? Zarówno negatywne jak i pozytywne opinie ukazują potrzeby konsumenckie w danej branży. Komentarze klientów odkrywają słabe/mocne strony oferty, prezentują na co konsument zwraca szczególną uwagę oraz są źródłem pomysłów szczególnie dla biznesów, które dopiero rozpoczynają sprzedaż na allegro.
[quads id=”1″]
Przykład I: Zbyt długi czas oczekiwania na wysyłkę.
Jeśli budujesz przewagę na czasie realizacji zamówienia, pójdź krok dalej i skorzystaj z trzech podpowiedzi:
– zaoferuj i zakomunikuj na aukcji, że produkty zamówione i opłacone do godziny 14:00 zostaną wysłane tego samego dnia.
– informuj o każdym procesie realizacji zamówienia. Klient niepoinformowany zaczyna mieć wątpliwości czy wybrał odpowiednią ofertę i zaczyna angażować biuro obsługi klienta milionem pytań.
– chwal się swoimi osiągnięciami na aukcjach.
Przykład II: Kolor listwy rożni się od prezentowanego na aukcji.
Wystaw ofertę, w której potencjalny Klient będzie mógł zamówić próbkę listwy w kilku odcieniach.
Przykład III: Brak kontaktu ze sprzedającym, nie odbiera telefonu.
Po głębszej analizie można zauważyć, że infolinia jest dostępna w godzinach 8-16, gdy większość społeczeństwa pracuje. Wydłuż czas trwania infolinii na swoim koncie.
Przed każdym audytem allegro zaglądam do zakładki oceny i komentarze wczytując się dokładnie. Tobie proponuje podobne działania.