Wykonaliśmy:
Partner prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Allegro nieco ponad rok, a współpracę z naszą agencją rozpoczął 1,5 miesiąca temu. Specjalizuje się w sprzedaży w kategorii Wyposażenie i Pokój dziecięcy.
Cel Klienta
Zwiększenie sprzedaży poprzez zastosowanie odpowiednich technik sprzedażowych i optymalizację ofert.
Nasze wyniki
Okres: 01–30/11/2024
- Całkowita wartość sprzedaży: 326 460 zł
- Średnia dzienna wartość sprzedaży: 10 882 zł
- Średnia dzienna ilość transakcji: 138
Łączny wzrost dziennej wartości sprzedaży: +260%.
Uwagi
Pomimo ogólnego wzrostu sprzedaży w kategorii Partnera w listopadzie 2024 o zaledwie 13%, udało się osiągnąć imponujące wyniki dzięki dobrze zaplanowanej strategii i optymalizacji ofert.
Osoba odpowiedzialna:
Joanna Tuszyńska – Specjalistka Full Service
Wykonane zadania
Aktualizacja miniatur oraz opisów ofert
Dopracowano opisy, aby były bardziej atrakcyjne dla klientów, oraz zaktualizowano miniatury, podkreślając kluczowe cechy produktów.
Rozszerzenie ramek na miniaturach
Zastosowano wizualne elementy, które przyciągały uwagę klientów i zwiększały rozpoznawalność ofert.
Udział w kampanii Black Weeks
Partner wziął udział w jednej z największych promocji Allegro, co pozwoliło dotrzeć do szerokiego grona klientów.
Promowania elastyczne
Dostosowano promowania w zależności od dni i godzin, aby maksymalizować efektywność kampanii reklamowych.
Zastosowanie wielowariantowości
Razem z opiekunem ADS opracowaliśmy i wdrożyliśmy kampanie reklamowe, które efektywnie przyciągały klientów do ofert partnera. Skupiliśmy się na maksymalizacji zwrotu z inwestycji i wykorzystaniu najskuteczniejszych formatów reklamowych.
Rabaty oraz ponowne wystawianie ofert
Wprowadzono promocje na zakup kolejnej sztuki, zwiększając średnią wartość koszyka, a oferty bez sprzedaży wystawiono ponownie pod nowymi numerami, poprawiając ich widoczność w wyszukiwarce.
Wykres przedstawiający wyniki naszych działań:
skorzystaj z naszej darmowej wyceny
Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl