CASE STUDY

Uzyskanie pozycji lidera w swojej kategorii: Jak poprawiliśmy pozycję i sprzedaż

WYZWANIE

Nasz Partner to firma specjalizująca się w sprzedaży plandek. Kiedy rozpoczęliśmy współpracę Partner miał drugie miejsce w swojej kategorii, z dość znaczną stratą do lidera. Celem było zwiększenie sprzedaży, sięgnięcie po pozycję lidera w kategorii oraz utrzymanie jej. 

NASZE DZIAŁANIA

Odpowiednia struktura kampanii z podziałem na miejsca emisji, kampania Google, stopniowe zwiększanie budżetu przy utrzymaniu odpowiedniego ROASu.

 

Zaplanowaliśmy kampanię ADS, którą dopasowaliśmy do specyfiki oferty Partnera.  Skoncentrowaliśmy się na:

  • odpowiedniej strukturze kampanii z podziałem na miejsca emisji,
  • wspomagającej kampanii w sieci Google,
  • stopniowym zwiększaniu budżetu przy utrzymaniu odpowiedniego ROAS,
  • monitoringu efektywności kampanii.

Rezultaty

    • zwiększenie pozycji w kategorii:
      • Sierpień 2024: 2. miejsce w kategorii plandeki, sprzedaż na poziomie ok. 320.000 zł
      • Sierpień 2025: 1. miejsce w kategorii plandeki, sprzedaż na poziomie ok. 450.000 zł
    • wzrost sprzedaży o 140%
  • utrzymanie pozycji lidera w kolejnym miesiącu

 

PODSUMOWANIE

Osiągnięcie pierwszego miejsca w kategorii na Allegro w ciągu zaledwie dwóch miesięcy to efekt przemyślanej i intensywnej strategii reklamowej. Pokazuje to, jak dobrze dobrane kampanie ADS i wsparcie w zakresie sprzedaży mogą przełożyć się na realne wyniki.

Osiągnięcie pozycji lidera kategorii to cel, który jest możliwy do zrealizowania dzięki odpowiednio dobranej kampanii reklamowej

– Karolina Kowalczyk, Specjalista Allegro Ads

Chcesz sprawdzić, jak możemy zwiększyć sprzedaż również w Twojej branży?

skorzystaj z naszej darmowej wyceny


Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl

Scroll to Top