CASE STUDY

5-krotny wzrost sprzedaży w kategorii Produkty Spożywcze

Wyzwanie

Nasz Partner to sprzedaje na Allegro produkty spożywcze. Aktualnie jest poza sezonem. Zależało mu przede wszystkim na poprawie sprzedaży, szczególnie, że był poza sezonem.

Nasze działania

Bieżący kontakt i wymiana informacji – Partner regularnie przesyłał listę priorytetowych aukcji, co pozwalało na szybkie i skuteczne rozbudowywanie struktury kampanii, koncentrując się na najważniejszych ofertach.

Optymalizacja kampanii reklamowych – Testowaliśmy różne strategie, aby zwiększyć ruch na aukcjach, jednocześnie dbając o optymalny stosunek obrotu do wydatków reklamowych.

Stała kontrola i eliminacja nierentownych aukcji – Dzięki ciągłej analizie, eliminowaliśmy oferty, które nie przynosiły satysfakcjonujących efektów.

Skalowanie sprzedaży w grupach reklamowych, które wykazywały duży zapas zwrotu z inwestycji.

Szybkie wdrażanie sugestii po stronie partnera – Współpraca w zakresie bieżących działań była kluczowa dla osiągnięcia wyników.

Rezultaty

Wyniki w sierpniu 2024:

  • Koszt reklamy: 2 644,97 zł
  • ROAS: 8,83
  • Wartość sprzedaży: 23 364,36 zł

Wyniki w sierpniu 2025:

  • Koszt reklamy: 10 351,93 zł
  • ROAS: 10,99
  • Wartość sprzedaży: 113 771,37 zł

Podsumowanie

Sierpień 2025 pokazał, jak efektywna współpraca i ciągłe działania przekładają się na realne wyniki. Dzięki precyzyjnemu zarządzaniu kampaniami reklamowymi oraz stałemu monitorowaniu efektów, partner osiągnął znaczący progres w porównaniu do poprzedniego roku, a najlepsze miesiące w tej kategorii są dopiero przed nami!

Dzięki bieżącemu kontaktowi i szybkiemu wdrażaniu sugestii Partner był kluczowym ogniwem w rozbudowie i optymalizacji kampanii – jego zaangażowanie pozwoliło skutecznie skalować sprzedaż, koncentrując się na najbardziej rentownych ofertach i maksymalizując zwrot z inwestycji.

– Damian Opach, Senior Allegro ADS

Chcesz sprawdzić, jak możemy zwiększyć sprzedaż również w Twojej branży?

skorzystaj z naszej darmowej wyceny


Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl

Scroll to Top