CASE STUDY
5-krotny wzrost sprzedaży w kategorii Produkty Spożywcze
Wyzwanie
Nasz Partner to sprzedaje na Allegro produkty spożywcze. Aktualnie jest poza sezonem. Zależało mu przede wszystkim na poprawie sprzedaży, szczególnie, że był poza sezonem.
Nasze działania
✅ Bieżący kontakt i wymiana informacji – Partner regularnie przesyłał listę priorytetowych aukcji, co pozwalało na szybkie i skuteczne rozbudowywanie struktury kampanii, koncentrując się na najważniejszych ofertach.
✅ Optymalizacja kampanii reklamowych – Testowaliśmy różne strategie, aby zwiększyć ruch na aukcjach, jednocześnie dbając o optymalny stosunek obrotu do wydatków reklamowych.
✅ Stała kontrola i eliminacja nierentownych aukcji – Dzięki ciągłej analizie, eliminowaliśmy oferty, które nie przynosiły satysfakcjonujących efektów.
✅ Skalowanie sprzedaży w grupach reklamowych, które wykazywały duży zapas zwrotu z inwestycji.
✅ Szybkie wdrażanie sugestii po stronie partnera – Współpraca w zakresie bieżących działań była kluczowa dla osiągnięcia wyników.
Rezultaty
Wyniki w sierpniu 2024:
- Koszt reklamy: 2 644,97 zł
- ROAS: 8,83
- Wartość sprzedaży: 23 364,36 zł

Wyniki w sierpniu 2025:
- Koszt reklamy: 10 351,93 zł
- ROAS: 10,99
- Wartość sprzedaży: 113 771,37 zł

Podsumowanie
Sierpień 2025 pokazał, jak efektywna współpraca i ciągłe działania przekładają się na realne wyniki. Dzięki precyzyjnemu zarządzaniu kampaniami reklamowymi oraz stałemu monitorowaniu efektów, partner osiągnął znaczący progres w porównaniu do poprzedniego roku, a najlepsze miesiące w tej kategorii są dopiero przed nami!
Dzięki bieżącemu kontaktowi i szybkiemu wdrażaniu sugestii Partner był kluczowym ogniwem w rozbudowie i optymalizacji kampanii – jego zaangażowanie pozwoliło skutecznie skalować sprzedaż, koncentrując się na najbardziej rentownych ofertach i maksymalizując zwrot z inwestycji.
Chcesz sprawdzić, jak możemy zwiększyć sprzedaż również w Twojej branży?
skorzystaj z naszej darmowej wyceny
Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl
