Wykonaliśmy:
Firma specjalizuje się w sprzedaży produktów spożywczych związanych głównie z tematyką sushi, oferując szeroki asortyment składników i akcesoriów do przygotowania sushi. Firma zarządza trzema kontami na Allegro, z których najstarsze ma 4 lata, a omawiane konto istnieje od 3 lat.
Cel Klienta
zwiększenie sprzedaży na platformie Allegro, przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniego zwrotu z inwestycji (ROI), który był kluczowy dla opłacalności kampanii.
Nasze wyniki
- Zwiększenie sprzedaży: Dzięki odpowiedniej optymalizacji kampanii i skalowaniu ofert, firma odnotowała znaczący wzrost sprzedaży.
- Osiągnięcie efektywnego zwrotu z inwestycji: Obniżenie początkowo wygórowanego poziomu zwrotu z inwestycji pozwoliło na bardziej zrównoważony rozwój kampanii, co przełożyło się na wyższe zyski przy mniejszych wymaganiach budżetowych.
Osoba odpowiedzialna:
Jan Zakołodny – Specjalista Allegro ADS
Wykonane zadania
Optymalizacja kampanii
Skupiliśmy się na regularnej optymalizacji kampanii, analizując, które z ofert przynoszą najlepsze wyniki i eliminując te, które nie były rentowne.
Tworzenie nowych kampanii
Tworzyliśmy nowe kampanie, z których nie wszystkie odnosiły sukces, ale te, które działały, dały nam solidną podstawę do dalszego rozwoju konta. Testowanie okazało się kluczowe w odkrywaniu skutecznych strategii.
Rozmowy z klientem
Przeprowadziliśmy szczegółowe konsultacje z partnerem w celu lepszego zrozumienia jego priorytetów związanych z marżą. Początkowo założony zwrot z inwestycji (ROI) był zbyt wysoki, co ograniczało nasze możliwości skalowania sprzedaży. Po przeanalizowaniu marży, ustaliliśmy niższy, bardziej realistyczny poziom ROI, który nadal był opłacalny dla partnera. Dzięki temu mogliśmy zacząć skutecznie skalować sprzedaż.
Wykres przedstawiający wyniki naszych działań:
skorzystaj z naszej darmowej wyceny
Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl