Dostęp do informacji robi przewagę. Sprzedawcy, do których dany komunikat trafia jako pierwszy, mają więcej czasu na zbudowanie nowej strategi , szybciej mogą tę informację wdrożyć i przekuć w sukces oferty. Prasówka będzie zbiorem takich linków, w których mowa o nowościach allegro, technikach sprzedaży czy zbliżających się trendach. Potraktujcie to jako źródło inspiracji + zbiór ciekawostek co w efekcie daje wiedzę.
[quads id=”1″]
- Trochę danych , nowy operator płatności oraz pierwsza wzmianka o showroom allegro ( pamiętacie pierwszą wzmiankę, że Allegro będzie sprzedawać na Allegro ? )
http://www.spidersweb.pl/2017/04/allegro.html - Klasyczny przykład triku sprzedażowego . Komentarz wyjaśnia wszystko
https://www.facebook.com/btipolska/photos/a.179297445449193.37544.122922374420034/1337931556252437/?type=3&theater - Maciej Dutko – prowadzi audyty ofert allegro, pokazał prosty Case ze swojej pracy
https://www.facebook.com/dutkon/posts/1283360308366916 - Marcin dodatkowo w komentarzu umieścił link do jednego z rozdziałów swojego szkolenia
https://www.youtube.com/watch?v=F2FWU0p0GmM&feature=youtu.be
Chcecie więcej ?