W dniu zmiany sposobu naliczania wyróżniony ofert skuteczne promowanie aukcji na Allegro stało się wyzwaniem . Uczestników szkoleń o efektywnej sprzedaży na Allegro

W dniu zmiany sposobu naliczania wyróżniony ofert  skuteczne promowanie aukcji na Allegro stało się wyzwaniem . Uczestników szkoleń o efektywnej sprzedaży na Allegro mocno uczulam na dwie kwestię:

  • pierwsza: zarządzaj swoją ofertę na portalu, nie pozostawiaj żadnego obszaru przypadkowi, tylko wtedy osiągniesz zyski,
  • druga: zapraszam na szkolenie by ją poznać 🙂

Bardzo często słyszę pytania: czy opłaca się promować aukcję, które opcję działają najlepiej, które aukcję promować …

[quads id=”1″]

Promowanie aukcji na Allegro – kilka faktów

  • 0,5% – tyle obecnie jest w serwisie aukcji wyróżnionych ( maj 2018 )
  • 0,2% – tyle wynosi dodatkowo prowizja od sprzedaży na aukcji wyróżnionej ( pakiet również szczegóły https://allegro.pl/pomoc/faq/cennik-ile-kosztuje-korzystanie-z-allegro-XEGmwoPy2UB )
  • Wyróżnienie 19 zł
    Pogrubienie 9 zł
    Podświetlenie zł
    Pakiet 29 zł
  • opłaty są naliczane co 10 dni
  • na aukcji można włączyć/wyłączyć promowanie w każdej chwili ( zalecam wyłączanie w ostatnim dniu okresu naliczania, a nie w połowie – zwykle takie działania mają miejsce jak Sprzedawca widzi fakturę, to jednorazowo wyłącza wszystko ! 😉 )
  • 5 razy większa szansa na sprzedaż w przypadku aktywacji wyróżnienia ( dane Allegro )

Przycisk przepal budżet na Allegro

Przypatrując się liście ofert z poziomu Moja Sprzedaż – Sprzedaję można zauważyć ikonkę Rekomendowane do wyróżnienia. Nie znam schematu, na jakiej podstawie te aukcję zostały wybrane, ale muszę powiedzieć, że rekomendacje działają słabo. Po testach na kilku kontach, nie odczułem zastrzyku sprzedaży, a jedynie większą dziurę w kieszeni 😀 Widzę analogię z Facebookie i ich systemem reklamowym, gdzie najprostsza metoda promowania jest najmniej efektywna.

Allegro wyróżnianie aukcji

[wpforms id=”859″ title=”true” description=”true”]

A więc które aukcje wyróżniać ?

Moja recepta: mix wysokiej trafności połączony z licznikiem sprzedaży. Dlaczego tak ? Jeśli oba czynniki się zgadzają, to aukcja ma wysoki potencjał do dalszej sprzedaży. Aukcja jest czytelna, w odpowiedniej cenie i nie należy jej „kisić” w liście ofert nie promowanych. Dokonane zakupy tylko potwierdzają moje założenia. Często widzę aukcje, które są promowane, a ostatni zakup miał miejsce 6 miesięcy temu i kręci się nadal. Pamiętajmy jednak, że ten model wyróżniania ma sens w przypadku odpowiedniej marży kwotowej na produkcie – nie wyróżniajmy zapałek po 40 groszy, bo zwrot z inwestycji może Nas zaskoczyć 🙂

Efektywne promowanie aukcji Allegro w 4 krokach
  1. Otwórz Wszystkie przedmioty sprzedającego
  2. Sortuj po trafności
  3. Odnajdź sekcję lista ofert
  4. wśród aukcji ze sprzedażą wybierz tę ofertę, która będzie wulkanem zysków !
  5. Podziel się w komentarza efektem za 10 dni

 

 

 

 

skorzystaj z naszej darmowej wyceny


Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl

Sprawdź inne wpisy

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress
Scroll to Top