Zwiększ Swoje Zyski na Allegro - SPRAWDŹ

? 3 powody na stosowanie wariantów || Wielowariantowość na Allegro

utworzone przez Konrad
2019-05-27

Czy opłaca się inwestować czas w wielowariantowość na Allegro? Piszę o czasie, ponieważ tworzenie na Allegro wariantów jest darmowe. Odpowiadając na często poruszane pytanie: czy wielowariantowość na Allegro jest płatna: nie, nie jest. Jeszcze nie jest 🙂 Aby Was przekonać do korzystania z wariantów zebrałem trzy powody dla których warto korzystać z wielowariantowości. A to dodatkowa, krótka zajawka na początek. Wg danych portalu 25% ruchu na Allegro to przejścia z innego wariantu.

[quads id=”1″]
Klikając w reklamę przybliżasz mnie do kolejnego artykułu 🙂

Angażowanie Klienta

Pierwszą rzeczą, którą dają warianty jest zaangażowanie Klienta, aby nie rozpoczynał procesu zakupowego ponownie od wyszukiwarki lub listingu ofert. Wyobraźcie sobie sytuację, że szukam granatowych butów w rozmiarze 43. Wchodzę na aukcję i widzę, że jednak to nie jest granat, a kolor niebieski. Co robię jeśli nie ma podłączonych wariantów ? Szukam od nowa. Natomiast jeśli wielowariantowość Allegro została skonfigurowana, mogę w przyjazny sposób przełączać się między aukcjami. Drobiazg, który „nie oddaje” Klienta konkurencji.

[wpforms id=”859″ title=”true” description=”true”]

Tańsze promowanie na Allegro

Serwis Allegro kładzie duży nacisk na warianty. Widać to np po ciągłych promocjach, gdzie za promowanie aukcji wielowariantowych otrzymujemy rabat. Zamiast standardowej kwoty 19 zł, koszt promowania jest obniżony do 4,90 zł. Warto śledzić Centrum Zniżek Allegro i polować na takie okazję.

Wielowariantowość na Allegro

Jak zwiększyć popularność na Allegro ?

Na sam koniec motor sprzedażowy. Dobrze wiecie, że popularność na Allegro to główny wyznacznik wyboru produktu przez konsumenta. Aby zwiększyć liczbę zakupów na danej aukcji, możemy posłużyć się wielowariantowością. Jej główną zaletą jest sumowanie popularności ze wszystkich wariantów i pokazywanie licznika sprzedaży na każdej ofercie. Oznacza to, że kupujący widzą na liście ofert sumę zakupów Kup teraz  z ostatnich 30 dni ze wszystkich ofert połączonych w ramach wielowariantowości. Zsumowaną popularność wyświetlamy również na stronie oferty. Jak widać wielowariantowość to ciekawy sposób aby „nabić sprzedaż”. Dotyczy to niestety tylko niektórych kategorii np obuwie czy moda.

Jak połączyć oferty w warianty ?

Nie będę odkrywał koła na nowo i przekieruje Was do pomocy Allegro, gdzie wszystko jest dokładnie opisane – Wielowariantowość Allegro. Które oferty łączyć w warianty? Przede wszystkim te, które mają już „nabitą popularność”.

 

Przeczytaj również

Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro dzięki reklamom ADS Allegro? [Case study]

50 narzędzi dla Sprzedawców na Allegro

Jak postępować, gdy klient zwraca towar po upływie terminu?

Jak ustalić cenę produktu na Allegro?

2 komentarze

  1. Jerzy Wrzesinski

    licznik sprzedaży nie sumuje się w każdej kategorii.

    Odpowiedz
  2. Krzysztof

    Świetne narzędzie, acz jeszcze mocno niedopracowane. W wielu kategoriach towarowych brak nawet odpowiednich ku temu celu parametrów, więc najczęściej łączę po Wzorze/kolorze. W niektórych branżach jeszcze lepiej by było, gdyby All dozwoliło na łączenie różnych marek, np. klient szukający tarczy do drewna fi 254 mógłby wybierać sobie łatwo między różnymi producentami i cenami. To byłoby podejście prokonsumenckie, ale na All? 😉

    Odpowiedz

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Allegro

Allegro ADS

Allegro Full Service

Audyt konta

Strategia z Audytem konta

Szkolenie Allegro w Twojej firmie

Pakiet wsparcia dla Sprzedających

Flexi service

eMag

eMAG ADS

eMag Full Service

Strategia z Audytem konta

Szkolenie online eMAG

Szkolenie stacjonarne eMAG

Amazon

Szkolenie Kurs Online

Strategia z Audytem konta

Amazon ADS

Amazon Full Service

Szkolenie stacjonarne Amazon

Kaufland

PIGU

cDiscount