Mimo że początek tytułu bardziej wskazuje na post Mateusza Grzesiaka czy Łukasza Jakóbiaka to muszę Was zawieść to nadal blog o sprzedaży na

Mimo że początek tytułu bardziej wskazuje na post Mateusza Grzesiaka czy Łukasza Jakóbiaka to muszę Was zawieść to nadal blog o sprzedaży na Allegro w wykonaniu Paweł Mielczarek & Przyjaciele. Skąd taki początek – ano stąd, że właśnie trwa pewna transformacja na Allegro – zmianie ulegają podstawowe obszary związane z tytułem oferty, zdjęciami i opisem. Ten krok milowy można w odpowiedni sposób wykorzystać, dla powiększenia swojej strefy wpływów, podczas gdy inni ze względu na brak wiedzy, brak zasobów ludzkich/czasowych czy zwykłe zaniedbania stracą na nadchodzących zmianach.

[quads id=”1″]

Stary opis oferty – to jest już koniec

Ten kto nie zdążył poprawić opisu aukcji względem nowych standardów może liczyć na niemiłą niespodziankę. Z własnych obserwacji wnioskuje, że takich ofert jest jeszcze kilka procent. Mimo komunikatów głoszonych przez samo Allegro, portali branżowych, forów zrzeszających Sprzedawców na Allegro zawsze się znajdzie grupka, która o niczym nie wie 🙂 Poniżej komunikat, który otrzymuje Sprzedawca jeśli jego akacja jest „po staremu”:

Zatrzymanie aukcji allegro

My w agencji, lubi wykorzystywać takie momenty transformacji na swoją korzyść. W końcu komuś ta oferta zniknie, a rynek nie lubi próżni. Na szczęście dla zapominalskich twórcy pomarańczowej platformy handlowej hibernują aukcje ze starym opisem. Co to oznacza ? Sprzedawca ma czas na jej poprawę, jak zrobi to szybko nie utraci nabitej popularności czy pozycji po trafności.

Wykorzystaj potencjał Allegro

Podobnie jak w grudniu czy „w sezonie” ( w zależności od branży ) od takich chwil zależy jak będzie wyglądała Twoja sprzedaż w najbliższym kwartale. Dlatego, jeśli tylko jest okazja na horyzoncie, to we wskazanym czasie pozwalamy sobie na większe inwestycje w reklamę na Allegro – promowania aukcji, Ads Allegro, Okazje Allegro czy nawet promocja przy wsparciu biura reklamy.

[wpforms id=”859″ title=”true” description=”true”]

Dobry początek

Zmiany będą zawsze. Są one u innych – Facebook, Google, Amazon czy Ebay – i będą na Allegro. Trzeba się do tego przyzwyczaić i odnaleźć sposób aby je spożytkować na swojego biznesu. Pozwolę sobie przytoczyć zdanie jednego z twórców Allegro wypowiedziane podczas oficjalnego szkolenia dla Sprzedawców „Jeśli skorzystacie z nowości, które oferuje platforma, to wyróżnicie się od 90% Sprzedawców na Allegro i zyskacie na sprzedaży”. Ze swojej perspektywy nie mogę się nie zgodzić – pamiętam rabaty transakcyjne, kurier wieczór ( mimo, że na początku nie był wieczór ), nowe miniaturki – i zawsze bycie pierwszym, na czasie dawało kopa moim aukcją. Być może ze względu na wyróżnik na listingu, być może ze względu na przypisanie poszczególnym elementom większej wagi przy trafności. Ogólnie zauważyłem, że Sprzedawcy na Allegro są leniwy i nie angażują się w nowe projekty, narzędzia. Warto wykorzystać to pole do rozwoju przy swoich kontach. Bo przecież U mnie działa 🙂

allegro u mnie działa

 

skorzystaj z naszej darmowej wyceny


Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl

Sprawdź inne wpisy

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress
Scroll to Top