Wykonaliśmy:
Firma działa w branży motoryzacyjnej, prowadząc przydomowy biznes z niewielką ilością ofert i umiarkowanymi obrotami, skoncentrowanymi na sprzedaży części i akcesoriów samochodowych. Firma jest mała, działająca w niszy, gdzie każda strata czy spadek sprzedaży może mieć duży wpływ na rentowność. Firma jest na rynku od kilku lat, operując głównie na Allegro i stale rozwijając swoją obecność na platformie. Firma od pewnego czasu współpracuje z naszą agencją, korzystając z naszych usług Allegro Ads i wsparcia technicznego.
Cel Klienta
przywrócenie konta do pełnej funkcjonalności po technicznych problemach oraz zwiększenie sprzedaży po rozwiązaniu problemów, które doprowadziły do spadku wyników. Partner chciał także utrzymać koszty na poziomie sprzed problemów, a nawet je obniżyć.
Nasze wyniki
W ciągu kilku tygodni udało nam się osiągnąć bardzo dobre wyniki:
- Przywrócenie sprzedaży: Po intensywnych działaniach w maju, sprzedaż zaczęła wracać do normy, z kosztem 580 zł i sprzedażą na poziomie 2500 zł. W kolejnym tygodniu sprzedaż wzrosła do 4300 zł, a koszt spadł o 20 zł w porównaniu do wcześniejszego tygodnia.
- Optymalizacja kosztów: Dzięki optymalizacji działań i wyróżnieniu ofert udało się obniżyć koszty o 30%, co przełożyło się na zwiększenie sprzedaży oraz oszczędności, które mogą zostać wykorzystane na testowanie nowych kampanii.
Porównując to do wcześniejszych wyników, w najbardziej problematycznym okresie firma osiągała sprzedaż na poziomie 1700 zł przy kosztach 287 zł, co oznaczało ponad dwukrotny spadek w stosunku do okresu przed problemami. Dzięki naszym działaniom udało się poprawić wyniki i przekroczyć sprzedaż sprzed okresu problematycznego.
Osoba odpowiedzialna:
Paweł Wesołek – Specjalista Allegro ADS
Zespół Full Service
Wykonane zadania
Wykres przedstawiający wyniki naszych działań:
skorzystaj z naszej darmowej wyceny
Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl