Wykonaliśmy:
Firma zajmuje się sprzedażą wielobranżową, mając na jednym koncie do 100 produktów, co sprawia, że oferta jest dość wąska. Koncentrują się na maksymalizacji popularności pojedynczych aukcji. Wartość miesięcznej sprzedaży waha się w przedziale 300-500 tys. zł, a firma operuje na dwóch wiodących kontach. Na Allegro są obecni od 2018 roku, natomiast współpracę w zakresie Allegro ADS rozpoczęliśmy pod koniec 2022 roku, a w pełnym zakresie obsługi konta od drugiej połowy 2023 roku.
Cel Klienta
maksymalizacja sprzedaży w okresie sezonowym.
Nasze wyniki
Sprzedaż w maju przekroczyła wyniki z okresu świątecznego o niemal 30%, co było znaczące, ponieważ w poprzednich latach to okres zimowy dominował. W szczycie sezonu budżet na ADS wynosił 20-27 tys. zł, a zwrot z inwestycji oscylował w granicach 10 zł za każdą wydaną złotówkę.
To studium przypadku pokazuje skuteczność przemyślanej i zindywidualizowanej strategii, która pozwoliła na osiągnięcie lepszych wyników niż w typowo mocnym okresie zimowym.
Osoba odpowiedzialna:
Adrian Pawlak – Specjalista Allegro ADS
Wykonane zadania
Wykres przedstawiający wyniki naszych działań:
skorzystaj z naszej darmowej wyceny
Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl