CASE STUDY

Nie od razu Rzym zbudowano - rozwój konta Allegro Ads w praktyce

WYZWANIE

Nasz Partner to firma specjalizująca się w sprzedaży bielizny męskiej. Na Allegro sprzedaje od 3,5 roku. Współpracę rozpoczęliśmy ponad roku temu. Początkowo ustaliliśmy z Partnerem ROAS na poziomie 7. Po kilku miesiącach współpracy, analizie marży oraz opłacalności kampanii, wspólnie zdecydowaliśmy o dostosowaniu tego poziomu do minimum 6.

NASZE DZIAŁANIA

W ramach współpracy skupiliśmy się na kompleksowej optymalizacji konta Allegro Ads, wykorzystując zarówno dane z panelu reklamowego, jak i bieżące obserwacje zachowań użytkowników.

Kluczowe działania:

  1. Optymalizacja kampanii i stawek
    Dostosowaliśmy stawki do konkretnych dni i godzin, w których odnotowano najwyższą sprzedaż. Dzięki temu zwiększyliśmy efektywność wydatków reklamowych.

  2. Eliminacja nierentownych ofert
    Regularnie wykluczaliśmy oferty, które nie przynosiły oczekiwanych wyników, co pozwoliło lepiej wykorzystać budżet reklamowy.

  3. Tworzenie kampanii testowych
    Wdrażaliśmy nowe kampanie w celu identyfikacji obszarów rozwoju i pozyskania dodatkowego zasięgu dla konta.

  4. Skalowanie sprzedaży topowych produktów
    Intensyfikowaliśmy działania wokół ofert, które wcześniej osiągały najlepsze wyniki sprzedażowe.

  5. Testowanie ofert z potencjałem
    Analizowaliśmy produkty, które wcześniej nie zdobywały ruchu z powodu wysokich stawek. Po ich optymalizacji sprawdzaliśmy, czy mogą generować lepsze rezultaty.

Warto podkreślić, że partner równolegle prowadził aktywne działania rozwojowe, m.in. poprzez rozbudowę oferty i dostosowanie listingów.

Ta synergia między reklamą a działaniami po stronie sprzedawcy była kluczowym czynnikiem osiągniętego sukcesu.

Rezultaty

    • osiągnięcie i utrzymanie zamierzonego  ROAS

PODSUMOWANIE

NIe zawsze pierwsze założenia są najlepsze. Na trwałe rezultaty składa się wiele czynników. Wspólne, ustalone działania w zakresie optymalizacji i testowania nowych rozwiązań przyniosły efekty, które się utrzymują.

Współpraca z tym partnerem pokazała, jak ogromny wpływ na wyniki sprzedaży ma połączenie dobrze zaplanowanych działań reklamowych z aktywnym rozwojem konta. Dzięki regularnej optymalizacji kampanii, testom nowych rozwiązań i ścisłej współpracy udało się nie tylko zwiększyć efektywność budżetu, ale też zbudować trwałą przewagę konkurencyjną na Allegro.

– Jan Zakołodny, Specjalista Allegro Ads

Chcesz sprawdzić, jak możemy zwiększyć sprzedaż również w Twojej branży?
Skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie bezpłatną analizę.

skorzystaj z naszej darmowej wyceny


Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl

Scroll to Top