CASE STUDY

Zwiększenie sprzedaży asortymentu dla zwierząt

WYZWANIE

Nasz Partner to dynamicznie rozwijający się sprzedawca w kategorii supermarket, oferujący szeroki asortyment dla psów, kotów, gryzonii, królików, ptaków egzotycznych oraz asortyment akwarystyczny oraz terrarystyczny.

Celem naszej współpracy było zwiększenie widoczności ofert, popularności sklepu i wygenerowanie wyższej wartości sprzedaży przy wykorzystaniu Allegro Ads. Kluczowym wskaźnikiem sukcesu był wspólnie ustalony minimalny próg rentowności – ROAS na poziomie 7,00 zł, oparty na wysokiej marży Partnera.

NASZE DZIAŁANIA

Na początku współpracy, którą rozpoczęliśmy w kwietniu przygotowaliśmy kompleksową strategię reklamową, opartą na dogłębnej analizie oferty, konkurencji oraz sezonowości sprzedaży. 

Skoncentrowaliśmy się na:

  • Kampaniach produktowych – kluczowych dla zwiększenia widoczności i sprzedaży ofert,
  • Stałej optymalizacji budżetów i stawek – dostosowywanych do bieżących wyników,
  • Regularnej analizie raportów i szybkich reakcjach – na podstawie danych z Allegro Ads i Allegro Analytics,
  • Ścisłej kontroli kosztów – tak, by maksymalizować efektywność kampanii rentowność.

Każde działanie było podporządkowane celowi osiągnięcia możliwie najwyższej wartości sprzedaży przy utrzymaniu ustalonego poziomu ROAS, który każdego miesiąca jest o wiele większy niż ustalone 7 zł.

Rezultaty

    • Od kwietnia zwiększyliśmy prawie dwukrotnie wartość sprzedaży dzięki prowadzonym kampaniom Allegro ADS.

      • Luty 148 942,97 zł
      • Marzec 198 404,44 zł
      • Kwiecień 360 230,67 zł – sprzedaż tylko z ADS : 137 709,44 zł (start ADS od 11 kwietnia)
      • Maj 335 279,09 zł – sprzedaż tylko z ADS : 199 962,59 zł
      • Czerwiec 427 187,84 zł – sprzedaż tylko z ADS : 214 207,71 zł
      • Lipiec 477 690,90 zł – sprzedaż tylko z ADS : 232 961,05 zł
      • Sierpień 417 394,59 zł – sprzedaż tylko z ADS : 210 193,69 zł
      • Wrzesień 432 775,14 zł – sprzedaż tylko z ADS : 224 149,12 zł

PODSUMOWANIE

Dzięki dobrze zaplanowanej strategii Allegro Ads, opartej na analizie danych, optymalizacji kampanii i stałej kontroli wyników, udało się znacząco zwiększyć sprzedaż i widoczność sklepu. Projekt potwierdził, że właściwie prowadzona reklama produktowa na Allegro może stać się kluczowym narzędziem wzrostu nawet w bardzo konkurencyjnych kategoriach.

Dzięki analizie danych i elastycznej optymalizacji kampanii udało się nie tylko osiągnąć zakładany ROAS, ale znacząco przekroczyć cele sprzedażowe

– Zuzanna Sirek, Specjalistka Allegro Ads

Osoba odpowiedzialna:

Za sukces tego konta odpowiada Zuzanna Sirek, specjalistka Allegro Ads w naszej agencji. Jej doświadczenie, precyzyjne podejście do analizy danych oraz doskonałe wyczucie w optymalizacji kampanii miały kluczowy wpływ na uzyskane wyniki.

Chcesz sprawdzić, jak możemy zwiększyć sprzedaż również w Twojej branży?
Skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie bezpłatną analizę.

skorzystaj z naszej darmowej wyceny


Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl

Scroll to Top