Wykonaliśmy:
Partner prowadzi sprzedaż na Allegro od początku 2024 roku, specjalizując się w narzędziach ogrodniczych – m.in. kosiarkach, podkaszarkach i dmuchawach. W lutym 2025 uruchomił oficjalny sklep na Allegro, który szybko przejął większość sprzedaży. Od tego momentu rozpoczęliśmy współpracę w modelu Obsługi Konta (Pakiet VIP), skupiając się na migracji ruchu oraz realizacji ambitnych celów sprzedażowych.
Wykonaliśmy:
Cel Klienta
Celem klienta było wykorzystanie sezonowego wzrostu zainteresowania zakupami prezentowymi do zbudowania silnej pozycji marki w kategorii zabawek na EmpikPlace. Strategia zakładała zwiększenie widoczności oferty w kluczowym okresie sprzedażowym.
Nasze wyniki
Porównanie styczeń 2025 vs kwiecień 2025:
- Wzrost sprzedaży: W kwietniu 2025 sprzedaż osiągnęła 88 332,77 zł, co oznacza wzrost o ponad 54 000 zł względem lutego (33 633,24 zł). To ponad 160% wzrostu w zaledwie dwa miesiące.
Skuteczny start współpracy: Już pierwszy miesiąc po wdrożeniu pełnej obsługi konta przyniósł dwukrotny wzrost sprzedaży – z 33 633,24 zł w lutym do 66 916,91 zł w marcu.
- Stabilny rozwój: Utrzymaliśmy dynamiczny trend wzrostowy również w kwietniu, co potwierdza skuteczność działań kampanijnych i optymalizacji ofert.
- Silna widoczność: Kampanie Empik Ads wygenerowały ponad 2,1 mln wyświetleń i 24 655 kliknięć, przy CTR na poziomie 1,2% i niskim średnim koszcie kliknięcia (0,63 zł).
Konwersja i efektywność: Wskaźnik konwersji wyniósł 2,7%, a mimo wysokich wyników sprzedażowych, udało się utrzymać ACoS na poziomie 31%.
Osoba odpowiedzialna:
Kamil Sirek – Opiekun Empik
Wykonane zadania
Wykres przedstawiający wyniki naszych działań:
skorzystaj z naszej darmowej wyceny
Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl










