Partner prowadzi sprzedaż na Allegro od początku 2024 roku, specjalizując się w narzędziach ogrodniczych – m.in. kosiarkach, podkaszarkach i dmuchawach. W lutym 2025 uruchomił oficjalny sklep na Allegro, który szybko przejął większość sprzedaży. Od tego momentu rozpoczęliśmy współpracę w modelu Obsługi Konta (Pakiet VIP), skupiając się na migracji ruchu oraz realizacji ambitnych celów sprzedażowych.

Cel Klienta
Celem klienta było wykorzystanie sezonowego wzrostu zainteresowania zakupami prezentowymi do zbudowania silnej pozycji marki w kategorii zabawek na EmpikPlace. Strategia zakładała zwiększenie widoczności oferty w kluczowym okresie sprzedażowym.


Nasze wyniki
Porównanie styczeń 2025 vs kwiecień 2025:
- Wzrost sprzedaży: W kwietniu 2025 sprzedaż osiągnęła 88 332,77 zł, co oznacza wzrost o ponad 54 000 zł względem lutego (33 633,24 zł). To ponad 160% wzrostu w zaledwie dwa miesiące.
Skuteczny start współpracy: Już pierwszy miesiąc po wdrożeniu pełnej obsługi konta przyniósł dwukrotny wzrost sprzedaży – z 33 633,24 zł w lutym do 66 916,91 zł w marcu.
- Stabilny rozwój: Utrzymaliśmy dynamiczny trend wzrostowy również w kwietniu, co potwierdza skuteczność działań kampanijnych i optymalizacji ofert.
- Silna widoczność: Kampanie Empik Ads wygenerowały ponad 2,1 mln wyświetleń i 24 655 kliknięć, przy CTR na poziomie 1,2% i niskim średnim koszcie kliknięcia (0,63 zł).
Konwersja i efektywność: Wskaźnik konwersji wyniósł 2,7%, a mimo wysokich wyników sprzedażowych, udało się utrzymać ACoS na poziomie 31%.
Osoba odpowiedzialna:
Kamil Sirek – Opiekun Empik
Wykonane zadania






Wykres przedstawiający wyniki naszych działań:


skorzystaj z naszej darmowej wyceny
Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl
