Wykonaliśmy:
Firma specjalizuje się w sprzedaży drobnego AGD domowego oraz części do urządzeń AGD. Jej oferta obejmuje szeroki asortyment produktów związanych z codziennym użytkowaniem sprzętów gospodarstwa domowego. To średniej wielkości firma z dobrze rozwiniętą działalnością na platformach marketplace, w tym Allegro i Amazon. Operuje zarówno na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym, obsługując setki klientów miesięcznie.

Cel Klienta
zwiększenie miesięcznej sprzedaży, jednocześnie utrzymując lub poprawiając zwrot z inwestycji (ROI). Przed rozpoczęciem współpracy firma generowała sprzedaż na poziomie 35-40 tysięcy złotych miesięcznie, ze zwrotem na poziomie 8,5 zł.


Nasze wyniki
- zwiększenie sprzedaży – sprzedaż wzrosła z 40 tysięcy złotych do 179 tysięcy złotych w pierwszym miesiącu,
- rekordowy wynik – lipiec 2024 był rekordowym miesiącem dla firmy, gdzie tylko w ostatnim tygodniu sprzedaż wyniosła 71 tysięcy złotych,
- łączna wartość sprzedaży – w okresie 28.03-26.06 sprzedaż wyniosła 130 526,30 zł, natomiast w samym lipcu, od 02.07 do 31.07, osiągnęła 178 898,03 zł.
Osoba odpowiedzialna:
Damian Skiba – Specjalista Allegro ADS
Wykonane zadania
Analiza dotychczasowych kampanii reklamowych
Ocena efektywności obecnych strategii, w szczególności kampanii na Allegro Ads i Amazon PPC.
Optymalizacja ofert
Zoptymalizowaliśmy opisy produktów, wyróżniliśmy kluczowe cechy, co poprawiło widoczność produktów.
Stworzenie nowych kampanii reklamowych
Stworzenie nowych kampanii reklamowych: Uruchomiliśmy kampanie graficzne i dynamiczne reklamy produktowe, które miały na celu przyciągnięcie nowych klientów.
Zastosowanie narzędzi analitycznych
Wykorzystaliśmy zaawansowane narzędzia analityczne do monitorowania postępów w czasie rzeczywistym, takie jak Google Analytics, narzędzia Allegro oraz wewnętrzne systemy analizy sprzedaży.

Wykres przedstawiający wyniki naszych działań:


skorzystaj z naszej darmowej wyceny
Audyt przeprowadzi dla Ciebie:
Paweł Mielczarek, poczta@vsprint.pl
